שלום לך: הזמרת אדל משחררת סינגל חדש. יח"צ חו"ל

שלום לך: הזמרת אדל משחררת סינגל חדש

לאחר פסק זמן יחסית ארוך, הזמרת המצליחה אדל משחררת סינגל חדש Hello מאלבום החדש שצפוי לצאת ב-20 בנובמבר. אנחנו התאהבנו בסינגל!

 

"הלו, זו אני" כך נפתח השיר הראשון של אדל מזה 3 שנים, לאחר שהחליטה לקחת הפסקה. כבר כשהתפרסם הסרטון המדובר בו היא מרמזת על בואו של הסינגל החדש, נראה היה שהעולם כולו החסיר לרגע פעימה. אדל, זוכת 10 פרסי גראמי, ריגשה את כולנו עם שיר הנושא של ג'יימס בונד, "Skyfall", בשנת 2012. היום, כשהיא מכריזה על אלבום חדש, אי אפשר שלא להתרגש.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 הסינגל הראשון, באורך של 5 דקות, יצא היום. "Hello", שנכתב על ידי הזמרת עצמה, כבר הגיע למקום ראשון באייטונז מסביב לעולם. כמובן שהמילים שלו מרגשות את כולנו בעיקר משום שאילו המשפטים הראשונים שאנו שומעים אותה שרה מזה זמן רב.

כמו שהסינגל מרגש מיליוני אנשים מסביב לעולם, כך גם הקליפ שמלווה לו כבר גורף מאות אלפי צפיות ביוטיוב. בקליפ אדל נראית במקום נידח, בצריף קטן. לצידה משחק בתור המאהב שלה, טריסטן ווילדס, שחקן הדרמה ששיחק בין היתר ב"90210".

 

© צילום: טאמבלר

כל אילו הם טעימה ראשונית ממה שאנו הולכים לשמוע באלבום החדש שלה, "25", שעתיד לצאת ב-20 בנובמבר. על פי השמועות, אמנים כמו סאם שמית', וואן דיירקשן וג'סטין ביבר הקדימו את זמן יציאת האלבומים שלהם כדי להימנע מתחרות עם האחת והיחידה. בכל מקרה, אנחנו מתרגשים, ואין ספק שהתגעגענו.

תגיות
תגובות