"אפשר לראות משהו צעיר ורענן": טור שבועי. צילום: יניר סלע

"אפשר לראות משהו צעיר ורענן": טור שבועי

מור שקל, כתבת המוזיקה שלנו בטור שבועי שמסכם במיוחד בשבילכם את השירים והסינגלים הכי שווים שיצאו השבוע, כדי שתוכלו להישאר מעודכנים בלי לפספס שירים טובים שיצאו בשבוע האחרון

שוב כמו בכל שבוע, אנחנו פה עם הטור השבועי שסכם במיוחד עבורכם את השירים הטובים שיצאו השבוע ושאתם ממש אבל ממש לא יכולים לפספס. אז איזה סינגלים הכי אהבנו השבוע?

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

פאר טסי - "אם תחכי לי"

את הזמר והיוצר המוכשר פאר טסי, אנחנו מכירים כבר לא מעט שנים אך אין ספק שאת הפריצה הגדולה שלו עשה השנה עם הלהיט "דרך השלום" שאין אחד שלא מכיר. פאר, כבר שנים רבות זמר ויוצר בארץ וכתב לא מעט להיטים כמו "מתפלל" ו"הלב על השולחן" של הזמר אייל גולן. השבוע, שחרר פאר את הסינגל השלישי מתוך אלבומו החדש שבדרך- "אם תחכי לי".

הסינגל החדש- "אם תחכי לי", שאותו כתב טסי בעצמו יחד עם אחיו אבשי. השיר רגוע וים תיכוני בו זמנים מה שהופך אותו למיוחד ושונה. טסי, מבצע אותו באופן מדהים וניתן לשמוע שהוא מתחבר ושלם עם הטקסט שכתב. המנגינה מתאימה באופן מדהים למילות השיר ולקולו של טסי וביחד יוצרים שיר מעולה. השיר טוב וכמו שיריו האחרים של הזמר גם לזה יש סיכוי להצליח ולהפוך ללהיט לא פחות מהסינגלים הקודמים של הזמר.

לסיכום: שיר מעולה עם פוטנציל גדול להצליח. ★★★★★

 

יהב טווסי - "יגיע הבוקר"

יהב טווסי, נכנס לחינו בסדרת הראליטי "אקס פקטור" שם השתתף בעונה הראשונה. כבר אז ניתן היה לראות אצלו את הכישרון האדיר והיחודי שאין בהרבה אנשים, הסינגל החדש שהוציא השבוע טווסי הוא "יגיע הבוקר" שלוקח חלק באלבום הבכורה של הזמר הצעיר.

"יגיע הבוקר", אותו כתב והלחין איתי תעשה. השיר קצבי, ממכר ופופי שמהר מאוד מקבל גם נגיעות עדינות ומשתלב באופן מיוחד ומדהים עם הקול והמנגינה השונה. בסינגל החדש אפשר לראות משהו צעיר ורענן שלא רואים בארץ המון ואולי בשל העובדה שטווסי הוא עוד צעיר ומנסה לטעום מכל העולמות- דבר זה אגב עובד בצורה כמעט מושלמת. המילים טובות גם הן ורואים שלא ניסו להוציא רק להיט אלא גם שיר טוב ואיכותי שאליו מצמידים מנגינה קליטה שאפשר להתמכר אלייה דיי מהר.

לסיכום: שיר טוב וקליט במיוחד. ★★★★★ 

 

דניאל סלומון ודנה עדיני - "שנינו"

את הצמד דניאל סלומון ודנה עדיני אנחנו מכירים כבר דיי הרבה זמן, הצמד עובד יחד כבר זמן רב וכל פעם מחדש מצליח לכבוש ולרגש אותנו כמו אחד השירים היותר מצליחים שלהם "רבות הדרכים" שזכה להצלחה גדולה. השבוע, הוציאו הניים שיר חדש ומיוחד בשם "שנינו".

השיר החדש- "שנינו" שאותו כתב והלחין סלומון מראה לנו דואט בין גבר לאישה, הדואט מרגש ועוצמתי במיוחד וקוליתיהם מתחברים באופן מדהים זה לזה. הלחן מוצלח ומתחבר למילים גם הוא מה שמשאיר לנו רק להינות מהדואט היפייפה הזה. השיר שנכבתב בהשראת ספרי התנ"ך "יהושע ו"שופטים" נותן אווירה חגיגית ואף דתית מעט. השיר טוב ומתאים בדיוק לשניהם.

לסיכום: שיר טוב, עדין ורגוע. ★★★★

 

 מאיר אלפי - "אחרי שנים"

הזמר הצעיר מאיר אלפי שאחראי על "תחזרי", "מי אם לא אני" הוציא השבוע סינגל חדש מתוך האלבום השני שבדרך ומזכיר לכולנו את היכולות המרגשות שלו ומוכיח לנו שוב שהוא אחד האנשים היותר מוכשרים שנראו פה לאחרונה.

אלפי, שחרר השבוע את הסינגל השני מתוך אלבומו החדש השני במספר "אחרי שנים" שכתב בעצמו והלחין פן חזות. השיר מרגש במיוחד ומראה סיטואציה אמיתית לחלוטין מחיו של הזמר מה שגורם לנו להתרגש יותר ולזהות בקולו את הרגש והכנות בשיר. השיר טוב ובעל מילים עדינות שנוגעות ללב ומתחברות באופן די מושלם ללחן רגוע ולקול העדין של אלפי. השיר מרגש וזו פתיחה מצוינת לאלבום חדש, אם ימשיך בדרך זו הוא יגיע רחוק ויצליח.

לסיכום: שיר עדין ומיוחד. ★★★★★

 

 Start Again" - Him&Me"

את ההרכב Him&Me רובכם בטח עדיין לא מכירים, Him&Me הם בעצם שני יוצרים צעירים/ דן פטרה ותום אייזן. פטרה ואייזן הם שני זמרים צעירים שעובדים על אלבום הבכורה שלהם שכולו באנגלית. " Start Again" הוא הסינגל הראשון מתוך האלבום הקרב.

השיר "Start Again", נכתב והולחן ע"י פטרה ואייזן עצמם דבר שיכול להפתיע מהסיבה הפשוטה שלא כל אומן מצליח להוציא כבר באלבוםהראשון שירים שנכתבו והלחנו ע"י האומן עצמו. השיר רגוע ועדין וגם קולם של השניים נותן אווירה מאוד רגועה דבר שיכול לפעמים להצליח קצת פחות. 

לסיכום: השיר טוב ואנחנו מחכים לאלבום. ★★★★★

 

 

 

תגובות