כל מה שקרה בטקס EMA במילאנו. צילום מסך מהאינסטגרם

כל מה שקרה בטקס EMA במילאנו

טקס הEMA של MTV הגיע למילאנו לאחר חודשים של טיזרים ברחבי הרשת, אז האם ההופעות סיפקו את הסחורה? והאם אד שירן יצליח להוכיח לנו שהוא לא רק זמר מעולה אלא גם הבחירה הנכונה להנחיה לטקס? הגיע הזמן לדעת!

הטקס התחיל גם השנה על השטיח האדום עם הופעה של להקת הבנות שעשתה לנו את הקיץ, פייפ הורמוני, שלא הצליחו להכניס אותנו לאווירה המיוחדת שהטקס מנסה להעביר בעקבות הופעה מאכזבת ללהיט "worth it". ביחד איתם עלו על השטיח האדום גם ג'סטין ביבר, ג'ייסון דרולו וכמובן המנחה של הטקס, אד שירן.

© צילום: טאמבלר

 על אותו השטיח הוכרזו גם קולדפליי ולנה דה ריי כזוכים בתור אמני הרוק והפופ האלטרנטיבי של השנה וגברו על אמיג'ן דרונגס ומועמדים נוספים.

הטקס מתחיל בסצנת פתיחה סאטירית של שני המנחים של הטקס, אד שירן ורובי רוז ועם הופעתו המעולה של הרפאר מקלמור עם הלהיט "Downtown" שמצליחה לגרום לנו לרקוד. לאחר מכן חוזרים אד ורובי לבמה המעוצבת שבמילאנו ומציגים את הזמר האמריקאי המצליח ג'ייסון דרולו עם הופעה טובה ללהיט שלו "Want To Want Me" שאמנם לא מתעלה על הופעותו של מקלמור ולא מעולה באופן ווקאלי אך מצליחה לבדר אותנו.

© מנחה הטקס - אד שירן
© מנחת הטקס - רובי רוז

אחריו עולות כוכבות הסדרה "Pretty Little Liars" שי מיטשל ואשלי בנסון ומכריזות על הזוכה בפרס זמר השנה שבו זכה הזמר ג'סטין ביבר לאחר מאבק צמוד עם אד שירן.

לאחר הפסקת פרסומת מייגעת מגיעה אלי גולדינג עם הלהיט שעשה לנו את הקיץ "Love Me Like You Do" שאמנם מאכזב באופן ווקאלי אך ההפקה אכן מצליחה להפתיע אותנו בכך שבמשך כל ההופעה אלי נמצאת בתוך יהלום.

© צילום: טאמבלר

הזמר הישראלי אליעד נחום שהיה מעומד כזמר הבינלאומי הטוב ביותר של השנה הפסיד את הפרס ללהקה האוסטרלית המצליחה "5 Seconds of summer" וגרם לאוסטרליה לקצת גאווה לאומית. בקטגורית הקליפ הטוב ביותר זכה מאקלמור.

 

@macklemore! And his band! #MTVEMA #boomerang

A video posted by MTV EMA (@mtvema) on

מיד לאחד מכן עלה האחד והיחיד, מנחה הטקס - אד שירן וביצע את השיר "Lay it all on me"  בצורה מדהימה כמצופה ממנו.  בהמשך עלה מי שזכה בקטגוריית "זמר השנה" - ג'סטין ביבר לביצוע פשוט אך כובש לשירו החדש "What Do You Mean?"

לאחר מכן עלה לבמה מארק רוסון שאחראי ללהיט "Uptown Funk" והציג את המעומדים למופיע הטוב ביותר בלייב, בו זכה אד שירן שגבר על מעומדים חזקים כמו קייטי פרי וטיילור סוויפט. מי שהצליחה להפתיע אותנו עם הופעה מדהימה היא דווקא הזמרת שפרצה בשנה האחרונה, ג'ס גלין, ששרה את הלהיטים שלה "Hold My Hand" ו"Real Love" והביאה את קולה המיוחד באופן מושלם והצליחה להוכיח לנו אחת ולתמיד שהיא כאן כדי להישאר.

 

אחריה עלה על הבמה אחד מהפריצות הגדולות ביותר באירופה בשנה האחרונה, ג'יימס באי, עם ביצוע מצויין ללהיט שלו "Hold Back The River" שמצליח לרגש אותנו, דבר שבדרך כלל לא קורה בטקסים מסוג זה.

טיילור סוויפט לא פסחה על הטקס הזה וזכתה בתואר שיר השנה עם הלהיט הקיצי הענק שלה "Bad Blood" ביחד עם הרפאר קנדריק לאמר, בנוסף אלייה זכו גם להקת הבנים המצליחה וואן דיירקשן שלמרות שאיבדו את אחד מחברי הלהקה שלה השנה עדיין זכו בתור אמני הפופ הטובים ביותר של השנה.

בתור הזמר החדש הטוב ביותר של השנה זכה ברוב קולות הזמר האמריקאי הצעיר שון מדנס שאחראי ללהיט המרגש "stitches" ובתור זמרת השנה זכתה ריהאנה שגברה על טיילור סוויפט ואלי גולדינג בהפתעה רבה.

 

את פרס שיתוף הפעולה של השנה הגישו ביחד הזמרת המצליחה צ'ארלי xcx והזוכה בתור האמן האלקטרוני הטוב ביותר של השנה, מרטין גריקס בהם זכו סקרליקס ודיפלו שאירחו את ג'סטין ביבר עם הלהיט "Where Are U Now".

אחריהם עולה הזמרת העולה טורי קלי ומצליחה להפתיע את כולנו עם הביצוע הווקאלי הטוב ביותר עד כה בטקס בו היא שרה את הלהיט שלה "Should've Been Us" בשילוב עם השיר הישן "Ready Or Not" ואחריה היא מציגה את אורח הכבוד של הטקס, אנדראה בוצ'לי. טורי אפילו עולה איתו לדואט בלתי נשכח ללהיט של פינק "Just Give Me A Reason" ומצליחה להפתיע אותנו באופן יוצא דופן מה שגורם לביצוע להיות אחד מהמרגשים ביותר בטקס.

© צילום מסך מהאינסטגרם

הטקס שהיה מורכב מהופעות טובות יותר וטובות פחות היה לא יותר מעוד טקס מושקע וטוב של MTV אך לא היה שום דבר טוב יותר מזה. אד שירן ורובי רוז אמנם שנונים וטובים כמנחים אך עדיין לא הצליחו להפתיע אותנו ואפילו גרמו לנו להשתעמם מעט. הזמר שצבר את כמות הפרסים הגדולה ביותר היה דווקא הזמר הצעיר ג'סטין ביבר שחזר לתעשיית המוזיקה בחודשים האחרונים ועלה שוב ושוב על הבמה כדי להודות לאנשים שהצביעו לו. אז בשנה הבאה אנחנו הולכים לצפות שוב בטקס שהולך להתקיים בהולנד ואנחנו נקווה לטקס מיוחד יותר ואולי לטיפה גאווה ישראלית ופסלון מיוחד במינו לאמן ישראלי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

 

 

 

תגובות