איך טיילור סוויפט חגגה שנה לאלבומה המצליח?. צילום: טאמבלר

איך טיילור סוויפט חגגה שנה לאלבומה המצליח?

אז איך חוגגים את אחד מהאלבומים המצליחים ביותר בעשור האחרון? טיילור סוויפט עשתה זאת בשבוע האחרון בדרך די צנועה אך מרגשת מאוד, כל הפרטים בכתבה המלאה

לרגל יום הולדת שנה לאלבומה המצליח "1989", טיילור סוויפט החליטה להעניק מתנה מרגשת למעריציה - ביצוע אקוסטי מרגש לשיר המעולה שלה מתוך האלבום "Out Of The Woods". את השיר סוויפט ביצעה השבוע, בתיאטרון קטן בלוס אנג'לס, מול קהל מעריצים מצומצם והצליחה לרגש לא רק אותם אלא גם אותנו בעזרת הנגינה של סוויפט על הפסנתר המוקפדת ביותר שמראה לנו שבהחלט יש לה עוד כישרונות. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לסוויפט בהחלט יש מה לחגוג. "1989" הוא אלבומה החמישי, והמצליח ביותר. נמכרו ממנו מעל ל-8 מיליון עותקים ברחבי העולם, והוא כבש כל מצעד מכירות אפשרי. סיבוב ההופעות המצליח שלו עדיין מסתובב ברחבי ארה"ב וממשיך לכבוש בכל ערב עיר אחרת, ולהפתיע עם אורחים מיוחדים שהם גם לרוב חברים של סוויפט. אין ספק בכלל, שהמעבר של סוויפט מז'אנר הקאנטרי לפופ היה חלק ומשתלם במיוחד.

לפני שביצעה את השיר, כשהיא יושבת על הפסנתר, סוויפט שיתפה את הקהל ברקע לכתיבת השיר, שנכתב בהשראת מערכת יחסים שלטענתה "גרמה לה הרבה חרדה". היא מכנה את הזוגיות הזו "שבירה" ו"מהוססת". אין צורך להגיד שלפי כל השמועות מדובר במערכת היחסים הקצרה שהייתה לה עם חבר להקת וואן דיירקשן, הארי סטיילס.

 
תגובות