החלום המתוק: ביונסה וקולדפליי משתפים פעולה. צילום מסך מהאינסטגרם

החלום המתוק: ביונסה וקולדפליי משתפים פעולה

להקת הרוק הבריטית, שכבשה אותנו, קולדפליי ומלכת הפופ הבלתי מעורערת, ביונסה, הודיעו על שיתוף פעולה חדש ומרגש לקראת צאת האלבום החדש של הלהקה. רוצים לשמוע עוד? כל הפרטים בכתבה

להקת הרוק הבריטית, בעלת הלהיטים הרבים בניהם "Paradise", "Fix You" ו- "A Sky Full of Stars", חברה לכוכבת הפופ, קווין בי, ביונסה – זוכת פרסי מוזיקה רבים ובעלת להיטים מקפיצים וממכרים, לצורך הקלטת דואט כחלק מהאלבום החדש של קולדפליי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

האלבום החדש של קולדפליי, "A Head Full of Dreams", עתיד להשתחרר בדצמבר הקרוב. האלבום מכיל בתוכו שיתופי פעולה רבים עם זמרים מוכשרים נוספים, ובניהם - Tove Lo ו- Noel Gallagher, אך השיתוף פעולה עם ביונסה מפתיע ומרגש במיוחד. וכך גם חושבים חברי הלהקה: "קולדפליי מעולם לא נהנתה להקליט שיר כמו השיר הזה. גם הם וגם ביונסה מאושרים מהתוצאה", מסרה חברת ההקלטות של הלהקה למגזין בחו"ל.

© צילום מסך מהאינסטגרם

את הסינגל הראשון של האלבום, "Adventure Of A Lifetime", חשפו חברי הלהקה בתחנת הרדיו הבריטית BBC Radio 1 ביום שישי האחרון. "המועד לשחרור האלבום מתקרב מיום ליום – אבל הגענו יחסית בזמן", סיפר סולן הלהקה, כריס מרטין. "האלבום צבעוני יותר, שמח יותר... זהו הקול החופשי והמאושר שלנו, המאוד מודה על היותנו כקבוצה", הוסיף כריס בהשוואה לאלבומה הקודם של הלהקה - "Ghost Stories".

בנוסף, כריס חשף שהוא מצפה מהאלבום להיות הצלחה גדולה שתוביל אותם להופעה מרכזית ב"בית הרוחני של הלהקה" (לפי דבריו) – פסטיבל המוזיקה הבריטי גלסטונברי.

 

תגובות