חוזרת בה? טיילור מופיעה שוב בSpotify. צילום: טאמבלר

חוזרת בה? טיילור מופיעה שוב בSpotify

כידוע, טיילור סוויפט ואפליקציית המוזיקה Spotify הם לא החברים הכי טובים. כשנה לאחר שהסירה את כל שיריה מהאפליקציה, שיר שלה צץ באפליקציה. רוצים לדעת עוד? כל הפרטים בכתבה

טיילור סוויפט, זמרת הפופ האמריקאית ששחררה להיטים רבים כמו "Bad Blood" ו"Shake It Off", לא מחבבת, בלשון המעטה, את אפליקציית המוזיקה Spotify, המשמיעה שירים של זמרים רבים בטכנולוגיית הStream. בשנה שעברה הסירה טיילור את אוסף שיריה מהאפליקציה לטובת האפליקציה Tidal ושירות המוזיקה של חברת Apple. אך, בנסיבות מוזרות מאוד, חזר אחד משיריה לאפליקציה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הלהיט של טיילור "I Knew You Were Trouble" הופיע שנית השבוע, מסיבה מוזרה, באפליקציית Spotify כשיר המבוצע בידי להקת הרוק הוולשית Lostprophets. השיר כמובן שייך לטיילור, מתוך אלבומה הרביעי "Red". ואם כל זה לא מספיק מוזר, הלוגו של השיר הופיע כצילום מסך מסדרת אנימצייה קנדית, עם סמל הלהקה. השיר הוסר כשלושה ימים לאחר העלאתו בשנית, והוא נמצא תחת חקירה – דבר שהופך את העניין לרציני הרבה יותר.

דובר Spotify האשים את אחד מ"ספקי" המוזיקה לאפליקצייה, בראיון לNewsbeat, ואמר: "אנחנו מחשיבים את יושרת האוספים ברצינות רבה, ונסיר כל תוכן שנמצא לא מורשה או מיוחס לאמן או מלחין שגוי באופן מיידי. השיר הוסר ברגע שהתגלה, וניקח את העניין ברצינות עם הספק שמסר את השיר"

תגובות