תלמידים מצטיינים: הביצועים הטובים של בית ספר למוזיקה. צילום: רונן אקרמן

תלמידים מצטיינים: הביצועים הטובים של בית ספר למוזיקה

אחרי עונה מוצלחת במיוחד הכנו עבורכם את השירים שהכי אהבנו מהעונה האחרונה של בית ספר למוזיקה. אז מי נכנס לרשימה שלנו?

העונה השלישית של "בית ספר למוזיקה", תסתיים ממש היום בערב במסיבת סיום חגיגית בו יוכרז מצטיין מחזור ג'. בעונה החדשה היו לא מעט שינויים כמו הצטרפותן של המורות החדשות רוני דלומי ושרית חדד מה שהשפיע על מהלך ואופי התכנית. לקראת הסיום אנחנו רוצים להזכיר לכם את כל הביצועים האהובים שהתקיימו במהלך העונה.

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

עומר ועידו שרמן - "עניין של זמן"

התאומים הכי חמודים שיש - עומר ועידו שרמן, בביצוע סוחף של השיר "עניין של זמן". זהו אחד הביצועים היותר טובים של השניים בתכנית ואין ספק שהמורה של השנים הלא היא המורה החדשה רוני דלומי, עשתה עבודה מצוינת והצליחה להביא אותם כחמודים ומוכשרים בו זמנית. הביצוע עצמו היה טוב גם הוא ורואים את הכישרון של השניים. נראה כי עוד נשמע מהם לא מעט בעולם המוזיקה הישראלית כי כישרון יש להם בשפע!

 

נועם דדון - "השוטר אזולאי"

נועם דדון, הוכיח לאורך כל התכנית את כישרונו הגדול ואת היכולות שירה היחודיות שלו, בביצוע לשיר "השוטר אזולאי" זכינו להתרגש ממנו ומקולו, השיר לא פשוט בכלל לביצוע ונועם ללא ספק הצליח ובגדול! לאורך כל התכנית הוא נגע בכל מיני עולמות וכך הכרנו אותו ואת יכולות השיר שלו טוב יותר. המורה / יהורם גאון יכול להתגאות בו!

 

לורן יודיצקי, רוני דלומי וקרן פלס - "שוקולד מנטה מסטיק"

את הביצוע הבא שרה לורן יודיצקי, בפרק החלפת המורים שם זכתה עם המורה המחליפה שלה רוני דלומי. לאחר הזכייה שאלה דלומי את קרן פלס המורה המקורית של לורן אם תרצה לשיר איתן, קרן נענתה בחיוב לשאלה ואנחנו קיבלנו ביצוע מתוק כמו שוקולד.הביצוע לשיר "שוקולד מנטה מסטיק", היה פשוט מדהים, מתקתק, סוחף ובעיקר גורם לנו לשמוע אותו בלופים. המורות נתנו ללורן את הבמה המתאימה לה והשלוש ביצעו את השיר באופן הטוב ביותר. 

 

מישל ניסנוב - "הלב"

התלמידה הצעירה, מישל ניסנוב, התקדמה לא מעט במהלך התכנית ובכל תכנית הראתה לנו עוד צד שיש בה. בשיר, "הלב" הצליחה מישל לגעת בנו, לרגש אותנו והביאה ביצוע שלא מבייש זמרים גדולים ומנוסים ממנה. היא הצליחה להתחבר למילים ולהביא אותן לידי ביטוי בצורה טובה במיוחד ונראה כי עבדה עליו לא מעט - התוצאה של העבודה לא פחות ממושלמת! המורה שרית חדד עשתה עבודה מעולה איתה.

 

שירה פריימן - "יש בי עוד כוח"

"יש בי עוד כוח", ביצוע עדין ומיוחד שמתאים במדיוק לקולה של שירה פריימן. הביצוע היה פשוט מדהים ביופיו במיוחד בשל העובדה שהיא עדיין ילדה וכך זה קיבל משמעות נוספת. זה אחד הביצועים הטובים של שירה ראינו את ההתרגשות שלה בשיר ואת החיבור שלה אליו דבר שעזר גם לנו להתקרב יותר.

 

עמית ברנר - "שווים"

עמית ברנר, כבש אותנו כבר בפעם הראשונה שהתחיל לשיר, הכישרון שלו עצום וכמעט ולא ניתן לשים לב שהוא רק ילד. הביצוע לשיר "שווים" היה מעולה, משהו בתמימות שלו התחבר באופן די מדהים לשיר עצמו. יש ליין שהביצוע לשיר זה הוא אחד הביצועים היותר טובים שלו בתכנית ויש להגיד גם כל הכבוד למורה יהורם גאון על בחירה מוצלחת ביותר לעמית. השיר שנכתב לפני לא מעט זמן עדכני רק היום ועמית שר אותו בצורה מדהימה. אין ספק שעמית מוכשר בצורה לא רגילה ואנחנו חושבים שעוד נשמע ממנו לא מעט.

 

 

 

 

תגובות