איך הצליחו מעריצי וואן דיירקשן לשנות את התוכניות של הלהקה?. צילום: טאמבלר

איך הצליחו מעריצי וואן דיירקשן לשנות את התוכניות של הלהקה?

זה ידוע שמעריצי וואן דיירקשן יכולים לעשות הכל אך שינוי התוכניות הזה מפתיע במיוחד. מה הצליחו המעריצים לשנות ואיך? כל הפרטים בכתבה המלאה

כולנו נדהמנו מההודעה על ההפסקה הזמנית של להקת הבנים המפורסמת ביותר בשנים האחרונות, וואן דיירקשן. ובמיוחד המעריצים. אך המעריצים הופתעו מדבר נוסף וחשוב לא פחות כאשר חברי הלהקה פרסמו את שם הסינגל האחרון שהם מוציאים לפני ההפסקה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

חברי הלהקה הודיעו ברשתות החברתיות שהשיר "Infinity" יצא כסינגל האחרון, כחלק מאלבומם "Made in the A.M." ונראה שהמעריצים לא התלהבו כל כך מהעניין, בלשון המעטה. 

מעריצי הלהקה צייצו רבות בטוויטר, והתלוננו על השיר – לטענתם, האלבום מלא בשירים מדהימים אחרים, שנהפכו לאהובים ביותר על ידי המעריצים וכתוספת – נכתבו בידי חברי הלהקה. שירים מהסוג הזה, הם הראויים ביותר להיות סינגל האחרון לפני ההפסקה של הלהקה.

המעריצים של וואן דירקשן ידועים בכוחם לשנות ובהשפעתם על הלהקה, וכך גם קרה במקרה הזה. הלהקה שקלה את טענות המעריצים והחליטה לשנות את הסינגל האחרון. במקום "Infinity", הסינגל האחרון של האלבום האחרון, לצהלת המעריצים, הוא "History" שנכתב על ידי שני חברי הלהקה ליאם פיין ולואי טומלינסון

 
 
תגובות