האם ריהאנה וביונסה יופיעו יחד על במה אחת?. צילום: טאמבלר

האם ריהאנה וביונסה יופיעו יחד על במה אחת?

הספירה לאחור לאירוע המצופה של השנה באמריקה נמשכת והיום נחשפים פרטים חדשים על מה שמצפה לנו בגמר הסופרבול בפברואר הקרוב. האם יכול להיות שריהאנה וביונסה יצטרפו לקולדפליי להופעה בלתי נשכחת?

לאחר לא מעט שמועות לגבי הופעת המחצית בגמר הסופרבול שיתקיים בפברואר, עכשיו זה רשמי. להקת קולדפליי תוביל את מופע המחצית, אבל האם אליהם הולכות להצטרף גם מלכות הפופ ביונסה וריהאנה

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

להקת קולדפליי אשר הוציאה אלבום חדש ומצליח בחודש שעבר היא זו שנבחרה להופיע השנה בהפסקת המחצית של גמר הסופרבול, האירוע השנתי הנצפה ביותר באמריקה וכעת מתברר שהם לא יהיו לבד. על פי דיווחים שונים בחו״ל הלהקה צפויה לארח על הבמה שתיים מזמרות הפופ המצליחות ביותר בעולם - ריהאנה וביונסה שיופיעו ביחד או כל אחת בתורה יחד עם הלהקה המצליחה. 

הגמר ישודר בחודש הבא (07.02.2016) אבל כבר עכשיו אפשר לנחש עם אילו שירים יופיעו הזמרות האהובות, כזכור, בשנת 2011 שיחררה הלהקה את הסינגל "Princess Of China" יחד עם ריהאנה וכמו כן מתארחת ביונסה באלבומם החדש של הלהקה בשני שירים שונים "Hymn For The Weekend" ו-"Up & Up". אין ספק שההופעה הזו הולכת להיות מדוברת במיוחד.

 

בשנה שעברה הייתה זו הזמרת קייטי פרי שהופיעה בהפסקת המחצית של המשדר אשר הפך להיות האירוע הטלוויזיוני הנצפה ביותר באמריקה עם 114.4 מיליון צופים בממוצע. כעת עם הצטרפותן של ריהאנה וביונסה למופע יחד עם קולדפליי, אחת מהלהקות הכי מצליחות אי פעם אפשר להגיד שהשיא החדש כבר מובטח, אנחנו כמובן נמשיך לעדכן.

תגובות