למה קניה ווסט נבחן באודישן לאמריקן איידול?. צילום מסך מיוטיוב

למה קניה ווסט נבחן באודישן לאמריקן איידול?

"שמי הוא קניה ווסט ואני מדרום שיקגו. אני במקור מפיק, תמיד רציתי להיות ראפר אבל אף אחד לא מאמין בי" קנייה מנסה את גורלו באודישן ל"אמריקן איידול" – כל הפרטים בכתבה

את ההצלחה של הראפר קניה ווסט אי אפשר לתאר במילים. אחרי שביקר בארץ הקודש והופיע ובגדול, הוא עובד על אלבום שביעי ומשאיר אותנו במתח. השבוע, קניה ניסה את מזלו גם ב"אמריקן איידול", תכנית השירה האמריקאית.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ווסט הגיע לאודישן בסאן פרנסיסקו לפני חודש יחד עם רעייתו, קים קרדשיאן, והפתיע את השופטים ג'ניפר לופז, קיית' אורבן והארי קוניק ג'וניור. "שמי הוא קניה ווסט ואני מדרום שיקגו. אני במקור מפיק, תמיד רציתי להיות ראפר אבל אף אחד לא מאמין בי" סיפר ווסט לשופטים. "אבצע שיר מקורי. השם של אחת השופטות נמצא בשיר" ווסט חייך לכיוון לופז, "בהצלחה וכל זה" החזירה לו השופטת.

קים קרדשיאן ורייאן סיקרט חיכו לקנייה מאחורי הקלעים. "אני לא דואגת לו במיוחד כי אני מאמינה בו" סיפרה קים לרייאן, "אני מקווה שגם השופטים יאמינו בו, אני מחזיקה אצבעות". כמובן שקניה וקים התבדחו עם השופטים, אבל בכל זאת הרשים קניה את השופטים במופע אקפלה של הלהיט שלו מ – 2005 "Gold Digger", ועבר לשלב הבא.

 

זו היא העונה האחרונה של תוכניות הכישרונות "אמריקן איידול" שגמרה לתעשיית המוזיקה בארצות הברית ובכל העולם להשתנות מקצה לקצה. המפיקים של העונה האחרונה מקווים שקניה יגרום לצופים נוספים להגיע ולצפות בעונה האחרונה ולהעלות את אחוזי הרייטינג של התוכנית, ולפי שידורי התוכנית נראה שהולך להם לא רע בכלל. 

תגובות