הלהיט הבא: סיה מוציאה שיר נוסף!. צילום מסך מיוטיוב

הלהיט הבא: סיה מוציאה שיר נוסף!

זה כבר מוכר בהחלט מוכר לנו: סיה מוציאה שיר חדש, וכמו קודמיו, גם הוא יועד לזמרת אחרת. אז למי הוא יועד? ולמה לסיה לא אכפת מהשיר?

 

השיר החדש נקרא "Reaper" והוא עתיד להיכלל באלבום –“This Is acting” שייצא בסוף החודש. השיר מגיע אחרי מספק יוצא דופן של שירים שכבר יצאו מהאלבום הקרב ובא: “Alive” העוצמתי, “Bird Set Free” המרגש, “One Million Bullets” הקצבי ו- “Cheap Thrills” המקפיץ.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר החדש הופק על ידי הראפר המצליח קניה ווסט, ויועד במקור לאלבום השמיני של ריהאנה שעתיד גם הוא לצאת בהמשך השנה. זה לא השיר הראשון של סיה שיועד לריהאנה ועבר לאחר מכן לסיה. גם "Cheap Thrills" השיר הקודם שיצא לסיה יועד לריהאנה, והוא לא מצא חן בעיניה. כידוע, זהו גם המכנה המשותף לכל שירי האלבום, כולם נדחו על ידי אמנים מצליחים אחרים ועברו לסיה.

השיר מאוד מזכיר סינגלים קודמים של סיה, וזה לא בהכרח רע. מדובר בשיר עם קצב קצת יותר איטי, ומילים קצת קודרות ופסימיות. ביחס לשירים האחרים של סיה שכבר יצאו מתוך האלבום, את השיר הזה פחות אהבנו ולפי מה שסיה אומרת גם היא לא כל כך משתגעת עליו. בראיון כנה סיה סיפרה כי "לא אכפת לי מהשיר הזה, אני יודעת שהציטוט הזה יראה רע, אבל מה שאני מתכוונת זה שאני לא מחוברת רגשית אל השיר הזה. אני חושבת שזה שיר טוב וכיפי, אבל לא ציפיתי שהוא ייכנס לגרסה הסופית של האלבום". טוב, זו לא פעם ראשונה שאנחנו מגלים עד כמה עמוקה הכנות של סיה.

תגובות