חוזרת: איגי אזליה מפציצה בשיר חדש!. צילום מסך מיוטיוב

חוזרת: איגי אזליה מפציצה בשיר חדש!

אחת מהרפאריות המצליחות ביותר בעולם, איגי אזליה, מוציאה סינגל חדש ואנחנו כאן עם כל הפרטים על האלבום החדש שלה וגם על שיר חדש, מוכנים?

הראפרית המצליחה, איגי אזליה, מוציאה שיר ראשון מתוך אלבום חדש שצפוי לראות אור מאוחר יותר השנה והוא בהחלט מעלה לנו את מפלס הציפייה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

אחרי הפסקה קצרה מעולם המוזיקה בעקבות ההצלחה המסחררת של אלבומה הקודם של הראפרית, "The New Classic" שכבש את העולם והנפיק לנו להיטים ענקיים כמו "Fancy" עם צ'ארלי XCX ו/"Black Widow" עם ריטה אורה אי שם ב-2014, חוזרת אלינו איגי עם שיר חדש הנקרא ״Azillion" אשר נועד ליצור באז סביב האלבום החדש וכמו כן להחזיק את המעריצים של הזמרת עד שישתחרר הסינגל הראשון הרשמי מתוך האלבום.

האלבום החדש נקרא "Digital Distortion" והוא כאמור, צפוי להתשחרר במהלך השנה. הסינגל הרשמי מתוך האלבום הוא השיר "Team" שעל פי הזמרת ישוחרר במהלך חודש פברואר או מרץ אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון. 

אזליה שידועה בעיקר בזכות שיתופי הפעולה שלה עם אמנים אחרים תנסה באלבום החדש לכבוש את צמרת המצעדים לבד, שכן על פי שמועות ברשת האלבום יכלול שיתוף פעולה אחד בלבד. כשיש לה ביד שיר כמו "Azillion" אין ספק שהיא בדרך הנכונה לעשות זאת ובגדול!

תגובות