מתחדשת: אלי גולדינג מפנקת את המעריצים בקליפ חדש!. צילום מסך מיוטיוב

מתחדשת: אלי גולדינג מפנקת את המעריצים בקליפ חדש!

אלי גולדינג, שאחראית על כמה מהלהיטים הגדולים ביותר מהשנה האחרונה כמו "Love Me Like You Do" מוציאה קליפ חדש. הפעם מדובר בקליפ לשיר "Army" מתוך אלבומה האחרון Delirium. אז מה חשבנו עליו?

 

אחרי שהשתלטה על המצעדים בשנת 2015 עם הלהיטים "Love Me Like You Do" ו"On My Mind" הגיע הזמן של הזמרת הבריטית עם הקול המיוחד והמדהים, אלי גולדינג, להוציא קליפ חדש לשיר החדש שלה "Army".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הקליפ מצולם כולו בשחור לבן ורואים בו את גולדינג על טיסה בדרך להופעה ומאוחרי הקלעים בהכנות רגע לפני שהיא עולה לבמה, שום דבר מיוחד אבל עדיין הפתעה נחמדה למעריצים. נכון לעכשיו, לא מדובר בסינגל הבא מתוך האלבום, שכן על פי הדיווחים הסינגל השני מהאלבום הוא השיר "Something In The Way You Move" שצפוי להישלח לתחנות הרדיו מאוחר יותר החודש. אך למרות זאת, לאור הופעותיה הרבות של הזמרת עם השיר אפשר לצפות שגם "Army" צפוי להישתחרר כסינגל בעתיד ואולי לזכות בקליפ נוסף, אטרקטיבי יותר.

אלבומה האחרון של הזמרת, "Delirium", שוחרר בחודש נובמבר האחרון וקיבל ביקורות מעורבות מצד המבקרים. האלבום זכה להצלחה בעולם כאשר נכנס למצעדים במקום ה-3 בארצות הברית, בריטניה ואוסטרליה ולעשרת הגדולים במדינות נוספות ברחבי העולם.

תגובות