קאמבק? הדואט החדש של אריאנה גרנדה וניית'ן סקייס. צילום מסך מיוטיוב

קאמבק? הדואט החדש של אריאנה גרנדה וניית'ן סקייס

שנתיים לאחר שהוציאו את שיתוף הפעולה האחרון שלהם ניית'ן סקייס, חבר להקת The Wanted לשעבר, ואריאנה גרנדה שוב משתפים פעולה. אז האם הקאמבק הזה הולך לגרום ללהיט?

בחודש אוקטובר האחרון הוציא ניית'ן סקייס, חבר להקת The Wanted לשעבר את השיר Over And Over" Again", הסינגל השני מתוך אלבום הבכורה שלו בבריטניה, שם השיר זכה להצלחה והגיע למקום השמיני במצעד הרשמי של המדינה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

למרות הצלחת השיר בשוק הבריטי, נכשל הסינגל בארצות הברית ובשאר העולם. ניית'ן כנראה החליט שהוא אינו מעוניין לוותר על השיר ולכן בחר להקליט גירסה חדשה של השיר על מנת ליצור עניין מחודש סיבובו ולשם כך צורפה שחקנית חיזוק משמעותית - כוכבת הפופ אריאנה גרדה שהקליטה מחדש את השיר יחד עם ניית'ן ואין ספק שהמטרה הושלמה.

השיר כאמור, שוחרר היום בגירסתו החדשה לאייטיונס ברחבי העולם ולחשבון ה-Vevo הרשמי של הזמר. מדובר בבלדת פופ מושלמת לחורף אותה כתב ניית'ן בעצמו עבור אלבום הסולו הראשון שלו אשר צפוי לצאת מאוחר יותר השנה. האם זהו יהיה הלהיט הגלובלי הראשון של סקייס? נכון לעכשיו, השיר זכה לנתון מאכזב של פחות מ-50 אלף צפיות ביוטיוב אך עוד מוקדם לדעת האם מדובר בכישלון נוסף או להיט ענק.

השיר המשותף החדש
 

כזכור, זוהי אינה הפעם הראשונה שאריאנה וניית'ן משתפים פעולה, שכן ב-2013 כאשר השניים היו זוג הקליטו ביחד את השיר "Almost Is Never Enough" עבור אלבום הבכורה של אריאנה - "Your Truly". הדואט שוחרר כסינגל קידומי בלבד אך למרות זאת הצליח להתברג במצעד הבילבורד האמריקאי במקום ה-82.

תגובות