בשעה טובה: לואי טומלינסון אבא!. צילום: gettyimages

בשעה טובה: לואי טומלינסון אבא!

חיכנו וחיכנו וזה סוף סוף קרה - לחבר להקת וואן דיירקשן, לואי טומלינסון, נולד היום בן בכור והוא הפך רשמית לאבא טרי. האם זה ישפיע על העתיד המוזיקלי שלו?

הכל החל אי שם ביולי, כאשר החלו לפרוץ השמועות על כך שבת זוגתו של חבר להקת וואן דיירקשן, לואי טומלינסון, בריאנה וויגרווית׳ בהריון, ושהשניים מצפים לתינוק או תינוקת. אך מאז הספיקו לעבור להם 7 חודשים, והתחלפה לה שנה, והזוג הצעיר הפך להורים מקסימים במיוחד.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לואי ובריאנה קיבלו את התואר "אבא" ו"אמא" השבוע, כאשר ילדה בריאנה את בנם הבכור, כפי שחשף מקור הקרוב לבריאנה לאתר People.com. עוד נמסר לאתר ש"לואי מאושר ונרגש מאוד על היותו אבא והוא בטוח שבריאנה תהיה אמא מדהימה". ובזמן שההתרגשות בשיאה – סבו של התינוק, אביו של לואי - מארק טומלינסון, הספיק לצייץ על כפות רגליו הקטנטנות של נכדו הראשון.

כמובן שמעריצי להקת וואן דירקשן מתרגשים ושמחים על הידיעה, וציוצי הברכה לזוג המקסים לא מפסיקים לזרום בטוויטר, אך התפתחה לה תיאוריה על שם התינוק – המעריצים בטוחים, למרות שלא נמסר מידע מדוייק ורשמי מלואי ומבריאנה, ששמו של התינוק יהיה ג׳ייקוב טומלינסון. אנחנו בטוחים שלתינוק הקטנטן צפויים חיים נפלאים עם הוריו, וכל מה שנותר לנו הוא לאחל המון מזל טוב ללואי ולבריאנה, בהצלחה בתפקידם כהורים ושידעו רק נחת.

תגובות