לזה לא ציפינו: צ'ארלי פות' וסלינה גומז בסינגל . צילום מסך מיוטיוב

לזה לא ציפינו: צ'ארלי פות' וסלינה גומז בסינגל

כוכב הפופ שאחראי ללהיט "See You Again", צ'ארלי פות', מצרף אליו את השחקנית והזמרת המצליחה סלינה גומז אל דואט משותף, אז האם מדובר על להיט נוסף?

כוכב הפופ, צ'ארלי פות', שפרץ לחיינו בשנה שעברה עם הלהיט הענק עם וויז קליפה "See You Again" שאותו הוא גם כתב / מוציא סינגל חדש רגע לפני שאלבום הבכורה שלו "Nine Track Mind" משתחרר בסוף השבוע הנוכחי והוא כולל את אחת מזמרות הפופ הלוהטות של הרגע / סלינה גומז.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הדואט החדש של השניים נקרא "We Don't Talk Anymore" והוא יוצא כסינגל השלישי הרשמי מתוך אלבום הבכורה של צ'ארלי. השיר שוחרר היום לשירות הסטרימינג spotify ללא כל התראה מוקדמת והקפיץ את מיליוני המעריצים של צ'ארלי וסלינה בעולם. השיר מתהדר בהפקה אקוסטית, מינימליסטית מעולה וקולותיהם של השניים משתלבים יחד בצורה מושלמת מה שיוצר שיר ממכר בהחלט.

 

סלינה גומז היא לא הכוכבת היחידה שמתארחת באלבומו החדש של צ'ארלי, בשנה שעברה הוציא הזמר את Marvin" Gaye" -הסינגל הראשון מתוך האלבום יחד עם מייגן טריינור. הסינגל הפך ללהיט ענק ברחבי העולם ולחלוטין אפשר לצפות שגם הסינגל החדש ייזכה להצלחה זהה ואף גדולה יותר. אלבום הבכורה של הזמר המצליח משתחרר ביום שישי הזה, ממש באותו יום שבו משתחרר האלבום החדש והמצופה, "This Is Acting", של סיה. אין ספק שהתחרות על המקום הראשון במצעדים הולכת להיות צמודה במיוחד.

תגובות