מרהיב: ביונסה וקולדפליי משתפים פעולה. צילום: צילום מסך מיוטיוב

מרהיב: ביונסה וקולדפליי משתפים פעולה

רגע לפני שהם עולים על הבמה הכי גדולה בעולם במופע המחצית של סופרבול 2016 קולדפליי משחררים סינגל שני מתוך אלבומם החדש עם אורחת מיוחדת במינה

 

כבר יותר מ-18 שנים שלהקת קולדפליי נמצאת בראש הרשימה, היא הביאה לנו להיטים רבים ובהחלט הצליחה להדהים אותנו ביכולת השירה והסגנון המוזיקאלי המיוחד שלה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אז לאחר 7 אלבומים והצלחה מסחררת כנראה שהלקה כבר דרשה שינוי, ולכבוד אלבומה החדש "A hard full of dream" בחרה לשתף בשיר את לא אחרת מאשר ביונסה שתוסיף מכישרונה לשיר את השיר "Hymn for the weekend".

השיר החדש "Hymn for the weekend" משלב מנגינה קליטה וטרופית שבקלות אפשר להתחבר אליה, קולה של ביונסה בהחלט מוסיף לשיר וגורם לו להישמע מלא ומעניין יותר, הקליפ התוסס והצבעוני שצולם בבומבי רק מעלה את האנרגיות ומביא את השיר להיות בעל משמעות גדולה יותר. הפזמון סוחף בקולותיהם של חברי הלהקה וגורם לנו רק להתרגש יותר מהשיר, ככה שלא נרצה להפסיק לשמוע.

לסיכום, הסינגל החדש מוצלח מאוד, הבחירה בביונסה הייתה מעולה ומדויקת, השיר קליט וממלא באנרגיות חיוביות כך שרק מה שנותר לנו זה לחכות ליציאת האלבום המלאה ולקוות שהפתעות כאלה יקרו עוד הרבה.

 

תגובות