מסתמן: ביונסה תגיע לשתי הופעות בישראל!. צילום: gettyimages

מסתמן: ביונסה תגיע לשתי הופעות בישראל!

אחרי מאות שמועות על הופעה של מלכת הפופ האגדית, ביונסה, בארץ הקודש - אפשר לשים סוף לשמועות! ככל הנראה המלכה בי עומדת להגיע לישראל, וזה קרוב מתמיד. כל הפרטים

אחרי שכבשה את כל העולם עם להיטים רבים כמו “Single Ladies” הנצחי ו “Run the World”, ואחרי שהספיקה לכבוש מליוני לבבות מעריצים ברחבי העולם - זכתה ביונסה לתואר מלכת הפופ, ״המלכה בי״. במהלך הקריירה המרשימה שלה, הספיקה הזמרת לצאת לסיבובי הופעות רבים מסביב לעולם, אך עדיין לא הופיעה בארץ הקטנטונת שלנו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

קהילת המעריצים הישראלית של ביונסה מחכה שנים רבות להופעה המיוחלת בארץ הקודש, ועם הציפייה העצומה עלו מאות שמועות על כוונותיה של הזמרת להופיע בישראל, אך למרבה הצער – כולן לא היו נכונות, למעט שמועה אחת. השמועה שמסעירה את ישראל מאתמול, על הופעה של ביונסה בקיץ הקרוב בפארק הירקון, מסתמנת היום כנכונה – המלכה ביונסה תופיע בישראל ב3-4 באוגוסט 2016, עוד פחות משישה חודשים!

 

השמועה החלה מפרסום של צילום מסך מהאתר של ביונסה, בו מצוי לוח ההופעות העתידיות שלה, שבתחתית התמונה הופיעה העיר תל אביב לצד התאריך 3.8.16. התמונה, שפורסמה בדף המעריצים הישראלי של הזמרת, הסעירה את קהילת המעריצים בפרט ואת ישראל בכלל, כי כשאותם מעריצים רצו לאמת את הידיעה מול האתר הרשמי – התאריך ועיר ההופעות של ישראל לא הופיעו שם. מנהלי הדף טענו שהעדכון הופיע באתר אך נמחק לאחר מספר דקות, דבר שיצר מהומה לא קטנה. היום אפשר להתחיל להתרגש באופן רשמי כי ככל הנראה זה בהחלט קורה!

תגיות
תגובות