תתכוננו לעוף: ג׳ייסון דרולו מגיע להופעה בישראל. צילום: gettyimages

תתכוננו לעוף: ג׳ייסון דרולו מגיע להופעה בישראל

זמר הפופ המצליח, ג'ייסון דרולו, יגיע לראשונה להופעה חיה בלייב פארק בראשון לציון כבר בחודש אפריל הקרוב כחלק מסיבוב ההופעות הבינלאומי שלו

אחרי שהתבשרנו על סיה, לאלי ושמועות מתחזקות על ביונסה, כוכב פופ נוסף מגיע לארץ - ג'ייסון דרולו
זמר הפופ המצליח יגיע לישראל להופעה אחת שתתקיים ב-14 באפריל ב"לייב פארק" ראשון לציון. מחירי הכרטיסים יימכרו החל מ-259 ש״ח (זאפה וקופות ת״א) וישתנו על פי מיקום. מדובר על הופעה כחלק מסיבוב ההופעות העולמי שמקדם את אלבומו החדש “Everything is 4”.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

דרולו הוא כוכב ענק ושם מאוד מצליח ומוכר בתעשיית מוזיקת הפופ העולמית העכשווית, הוא זוכה למחמאות רבות ולעיתים אף משווים בינו לבין כוכב הפופ הענק שהלך לעולמו – מייקל ג׳קסון ובהחלט יש ביניהם דימיון רב.

 

בתחילת דרכו כתב שירים לזמרים אחרים, עד שפרץ בסערה לתודעה העולמית ב-2009, כשהסינגל Watcha Say הפף ללהיט עם למעלה מחמש מיליון הורדות דיגיטליות שזיכו אותו בפלטינה משולשת ובכניסה ישירה למקום הראשון במצעד הבילבורד האמריקאי. את הממלכה הבריטית הוא כבש כבר עם הסינגל השני כש"In My Head" נכנס ישירות למקום הראשון במצעד הסינגלים הבריטי ומשם הקריירה של דרולו המשיכה לשגשג ושמו הפך למוכר ושגור בפי חובבי פופ רבים ברחבי העולם.

© gettyimages

לישראל מגיע דרולו כשהוא ממוצב גבוה ככוכב פופ והיפ-הופ מהבולטים בעולם בשנים האחרונות ומביא איתו שרשרת של להיטי ענק, ביניהם Talk Dirty ובו קטע אלקטרוני מתוך Hermetico של הבלקן ביט בוקס שלנו, להיט הענק Wiggle עם Snoop Dog, ולהיטיו האחרונים Cheyenne ו Get Ugly.

אין ספק שמדובר בהופעה שווה ואטרקטיבית, במיוחד לבני נוער. ההופעה של דרולו נשמעת לנו כמו אופציה מעולה קצת לרקוד ולהנות עם מוזיקה מעולה ועדכנית.

 

 

תגובות