עדכני מתמיד: טרוי סיוון מוציא קליפ צבעוני וסוחף. צילום מסך מיוטיוב

עדכני מתמיד: טרוי סיוון מוציא קליפ צבעוני וסוחף

הזמר המבטיח משחרר קליפ לשיר מהאלבום האחרון שלו, אם לא שמעתם עליו עד עכשיו – הגיע הזמן. אז מה חשבנו על השיר?

 

טרוי סיוון, זהו השם שאתם חייבים להכיר ב-2016, ואם הקדמתם, מה טוב. טרוי סיוון התחיל את את דרכו בתעשייה כבר כשהיה בן 14 וכיכב ב"אקס מן" לצד השחקן יו ג'קמן. לאחר מכן המשיך את דרכו בסרטים נוספים. אך ההצלחה הענקית שלו הייתה דווקא בעזרת ערוץ היוטיוב שלו שצבר בשנים האחרונות מאות מיליוני צפיות, וזכה להכרה ופופולריות רבה ברחבי העולם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בשנת 2014 התחיל את הקריירה שלו באופן רשמי והוציא את ה-EP הראשון שלו: "Trxye". דיסק זה זכה להצלחה רבה ברחבי העולם, וסיוון הוכר לראשונה כיוצר רציני ועצמאי שיש לו בהחלט פוטנציאל רב. לאחר מכן הוציא EP נוסף בשם: "wild", שכמובן כלל את הלהיט "wild".

כעת הוא מוציא קליפ לשיר "YOUTH" מאלבומו האחרון "Blue neighborhood" שיצא בסוף 2015. הקליפ מעיר ומגניב כמו שטרוי ידע לספק לנו עד כה עם החומרים שהוא הוציא. הקליפ צבעוני, חגיגי ומוסיף הנאה לשמיעת השיר, שהוא בעצמו חתיכת יצירה. מדובר על שיר שעשוי ברמה הפקתית פשוט מדהימה, עיבוד נכון, וביט שמתאים בדיוק לאופנה העכשווית במוזיקה העולמית. אין ספק שמדובר בשיר שיושב מעולה על 2016 ועל הטרנדים ששולטים וימשיכו לשלוט בה בהמשך. את השיר המטריף הזה, טרוי ביצע גם בביצוע חי בהזדמנויות שונות, והוא נשמע בהן לא פחות מושלם מגרסת האולפן. מדובר פה בכישרון צעיר ומבטיח, ללא כל צל של ספק. אנו רק מקווים כי יתחילו להכיר יותר בכישרונו של טרוי, גם בארצנו הקטנה, בה זכה לחשיפה רק לאחרונה עם שירו "wild". הוא בהחלט ראוי להכרה זו, ואין לנו ספק שהוא יזכה לה.

תגובות