עובדות: פיפ'ת הרמוני מקפיצות בסינגל חדש . צילום מסך מיוטיוב

עובדות: פיפ'ת הרמוני מקפיצות בסינגל חדש

חברות הלהקה האמריקאית הכי חמה בעולם, פ'יפת הרמוני, מוציאות סינגל וקליפ וחדשים ועל דרך חושפות את כל הפרטים על האלבום הבא

 

להקת פיפ'ת הרמוני נוסדה בשנת 2012 במסגרת עונתה הראשונה של תוכנית האקס פקטור באמריקה ובשנה שעברה לאחר אין ספור עיכובים הוציאה הלהקה את "Reflection" אלבום הבכורה שלה אשר זכה להצלחה יחסית במצעדים ולביקורות חיוביות מהמבקרים. מתוך האלבום יצאו הלהיטים "Boss" ,"Sledgehammer" וכמובן השיר "Worth It" שהיה לאחד מהלהיטים הגדולים של 2015 באמריקה וברחבי העולם ואף כאן בישראל. כעת לאחר סיבוב מוצלח במיוחד חוזרות חמישיית הבנות לסיבוב נוסף ובו ינסו לשחזר את ההצלחה של הסיבוב הקודם ואולי אף להתעלות עליו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הסינגל הראשון מתוך האלבום הבא של הלהקה נקרא "Work Form Home" ובו הם מארחות את הראפר Ty Dolla $ign. הסינגל שוחרר היום לאייטיונס ולשירותי הסטרימינג השונים יחד עם הקליפ שלו ובו רוקדות הבנות באתר בנייה לוהט במיוחד. השיר מתהדר בפזמון מצוין ובו שרות חברות הלהקה על ביט חלול וממכר. ניראה אותכם לא מזמזים לעצמכם "Let my body do the work/ work work work" כבר מהשמיעה הראשונה.

את צאת הסינגל החדש ניצלו הבנות על מנת להכריז על האלבום החדש ולחשוף את הקאבר שלו. האלבום צפוי לראות אור בחודש מאי הקרוב (20.5.2016) ונקרא 7/27 על שם התאריך שבו הוקמה הלקה אי שם בשנת 2012. האלבום עלה היום למכירה מוקדמת והוא כולל עשרה שירים בגירסה הסטנדרטית ועוד שני שירים נוספים בגירסת הדלוקס.

האלבום הקודם של הלקה "Reflection" יצא בשנה שעברה והגיע למעמד זהב עם מכירות של יותר מחצי מיליון עותקים באמריקה."Worth It", הסינגל השלישי מתוך האלבום הפך, כאמור, ללהיט ענק והוא זה שהביא לפריצתה של הלהקה והפך אותה ללהקת הבנות המודברת והמצליחה ביותר בשנים האחרונות.

תגובות