צפו: ההופעה של קלי קלרקסון שמסעירה את העולם!. צילום מסך מיוטיוב

צפו: ההופעה של קלי קלרקסון שמסעירה את העולם!

שלשום, הופיעה קלי קלרקסון בתוכנית אמריקן איידול עם סינגל הנוכחי שלה ״Piece By Piece״ מתוך אלבומה האחרון הנושא את אותו השם. ההופעה הפכה ויראלית תוך זמן קצר והפכה לדבר המדובר ביותר כרגע באמריקה ובעולם כולו. אז על מה כל הרעש?

קלי קלרקסון פרצה לחיינו בשנת 2002 כאשר זכתה בעונה הראשונה של תחרות השירה הוותיקה, אמריקן איידול, מאז הספיקה הזמרת למכור מיליוני אלבומים ולייצר לא מעט להיטים כגון: "Because Of you" ו-"Stronger". ביום חמישי היא שבה להופיע בפעם האחרונה על הבמה שהביאה לפריצתה שכן העונה הנוכחית של אמריקן איידול היא למעשה גם האחרונה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

קלי בחרה להופיע עם השיר "Piece By Piece", הסינגל השלישי מתוך אלבומה האחרון אשר ראה אור בשנה שעברה. את השיר קלי כתבה בעצמה כאשר הייתה בהריון עם בתה הראשונה והוא עוסק באביה של קלי שנטש אותה ואת אמה כאשר הייתה בת 6 בלבד. בשיר היא מבטיחה לביתה שהיא לא תעזוב אותה כפי שאביה עשה לה בעבר ושהיא תזכה לאבא נפלא. במהלך ההופעה התקשתה הזמרת לנשום ולשיר את השיר הכואב שמכיל כמה שורות קשות במיוחד שמעבירות באופן ברור את הקושי שחוותה קלי בילדותה והתקשתה לעצור את הדמעות. על אף הקושי הניכר שבביצוע השיר, קלי נתנתה את אחד מהביצועים הטובים ביותר שנראו לאחרונה על מסכי הטלוויזיה, הקהל שנכח באולפן והשופטים נדהמו מההופעה הקולית והאמוציונלית שהציגה קלי וכמעט אף עין לא נותרה יבשה.

ראיין סיקרסט מנחה התוכנית עלה לבמה עם סיום ההופעה על מנת לשוחח עם קלי שאמרה: "אני בהריון, זה נוסטלגי, אני לא מאמינה שזו העונה האחרונה" והוסיפה: "השיר הזה מרגש אותי מאוד כי כתבתי אותו על בתי הראשונה כאשר הייתי בהריון ועכשיו אני בהריון עם הבן שלי" וסיימה שהיא גאה בעצמה שהצליחה לעבור את רוב השיר לפני שפרצתה בבכי.

 

כשעות בודדות לאחר ההופעה, ששותפה בכל מקום אפשרי והגיעה לעשרות מיליוני צפיות ברשתות החברתיות השונות, השיר זכה לעלייה חדה במכירותיו באייטיונס ברחבי העולם ובפרט באמריקה וקנדה שם הוא נכנס למקום הראשון. מלבד השיר, גם האלבום שיצא בפברואר בשנה שעברה זכה לדחיפה אדירה במכירות וזינק למקום השלישי במכירות האלבומים באמריקה. לאחר תקופה שקטה יחסית שעברה על הזמרת כל מה שהיא הייתה צריכה על מנת להפוך לדבר המדובר של הרגע זה בסך הכל הופעה אחת, הופעה אחת שכנראה הולכת להיחרט לעד כאחת מההופעות הטובות בקריירה שלה.

תגובות