האזינו: חמשת שירי האלקטרו שהולכים להשתלט לכם על הפלייליסט!. צילום מסך מיוטיוב

האזינו: חמשת שירי האלקטרו שהולכים להשתלט לכם על הפלייליסט!

אחרי שלהיטי אלקטרו כמו "Lean On" ו"How Deep Is Your Love" השתלטו לנו על הפלייליסט בשנה שעברה הגיע הזמן שתכירו את להיטי האלקטרו החדשים שמאיימים להשתלט על הפלייליסט שלנו. אתם מוכנים?

כבר כמה שנים ששירי האלקטרו מגיעים היישר אל לב המיינסטרים, שנה שעברה אלו היו "Lean On" ו"How Deep Is Your Love" ושנה לפני כן אלו היו "Turn Down For What" ו"Rather Be" שהצליחו להשתלט על תחנות הרדיו ברחבי העולם ולהפוך לאחד מהשירים המצליחים ביותר בשנה בה הם יצאו. ללא ספק גם השנה יש מספר שירים שהולכים להשתלט לנו על הפלייליסט, אז הגיע הזמן שתכירו אותם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"Roses"

השיר הראשון ברשימה שלנו הוא גם המוכר ביותר מהרשימה, השיר הנקרא "Roses" הוא אחד מהשירים המצליחים ביותר בחודש האחרון בעולם והוא גם אחד מהשירים המושמעים ביותר בתחנות הרדיו השונות בארץ ובעולם. השיר הופק על ידי הצמד The Chainsmokers אשר אחראי ללהיט הויראלי של שנת 2014, שיר הסלפי האמריקאי. הוא שיר מעולה המשלב את הקול המדהים של הזמרת האמרקיאית Rozes וההפקה שמצליחה להפתיע אותנו ולהביא משהו חדש של הצמד. השיר הזה ללא ספק מאיים להיות אחד מהלהיטים הגדולים ביותר שיצאו השנה.

 

"Middle"

השיר הבא ברשימה שלנו הוא של המפיק DJ Snake שאחראי ללהיטים "Lean On" ו"Turn Down For What" שהצליחו להשתלט על הפלייליסט שלנו בשנתיים האחרונות. המפיק הענק הזה לא מפסיק להפתיע והוציא שיר נוסף לאחרונה הנקרא "Middle" בו הוא מארח את הזמר ביפולר סאנשיין. השיר הזה הוא טראק ממכר שללא ספק מאיים להפוך ללהיט ענק ממש בקרוב, כל מה שנותר זה שאנשים יתנו למפיק הזה טיפה יותר הכרה, כי בסופו של דבר הוא זה שאחראי ללא מעט מלהיטי האלקטרו בשנים האחרונות. 

 

"Fragile"

בשנה האחרונה kygo מנורווגיה פרץ בענק עם להיטים כמו "Firestone" עם הזמר העולה קונרד סיוול ו"Stole The Show" שצברו הצלחה ברחבי העולם והפכו אותו לאחד מהמפיקים המצלחים ביותר ברחבי העולם. עכשיו הוא מוציא שיר נוסף אשר הוא הפיק וכתב הנקרא "Fragile" בו הוא מארח את הזמר המצליח לאברינת' ואין לנו ספק בכלל שאנחנו הולכים לשמוע את השיר לא מעט בזמן הקרוב. השיר מביא משהו שונה לגמרי ממה ששמענו ממנו או מכל מפיק אחר בזמן האחרון וזה רק גורם לנו להתאהב אפילו יותר בשיר.

 

"Never Be Like You"

השיר הבא הוא של מפיק פחות מוכר שרק לאחרונה הפך לאחד מהמפיקים המפתיעים ביותר בתעשיית המוזיקה העולמית. Flume האוסטרלי הוציא לאחרונה את השיר המדהים "Never Be Like You" בו הוא מארח את הזמרת Kai. הוא העלה את השיר אל ערוץ היוטיוב שלו ותוך מספר שבועות השיר הפך לאחד מהשירים המצליחים ביותר באוסטרליה. עכשיו, כמה שבועות לאחר מכן הוא כבר השתלט על המצעדים בעוד עשרות ארצות בעולם ומאיים להפוך לאחד מלהיטי האלקטרו הגדולים ביותר בשנה הקרובה. אמנם הטראק עדיין לא הצליח בישראל אך אחרי שתאזינו לו פעם אחת - אין ספק שתתאהבו. 

 

"I Took A Pill In Ibiza"

השיר החמישי והאחרון ברשימה שלנו הוא אחד מהשירים הנמכרים בשבועות האחרונים ברחבי העולם והוא כבר בימים אלו הופך ללהיט עצום. השיר הוא של הזמר היהודי החי באמריקה מייק פוזנר. השיר המקורי היה שיר רגוע ומרגש אך המפיק SeeB לקח אותו והפך אותו ללהיט אלקטרו מפציץ. לפי דעתנו הגרסא המקורית מרגשת וטובה יותר אך אין ספק שהגרסא הזאת מעולה גם כן והולכת להקפיץ את הקריירה של מייק למקום אחר לגמרי, כי אין בכלל ספק שהשיר הזה הולך להשתלט על הפלייליסט של כולנו במהלך החודשים הקרובים. 

 
תגובות