כמה יופי: אדיר גץ בסינגל מקפיץ מתוך אלבומו השני. צילום: אור גץ

כמה יופי: אדיר גץ בסינגל מקפיץ מתוך אלבומו השני

אדיר גץ משחרר סינגל חדש ומקפיץ מתוך האלבום השני והמתקרב. אז מה חשבנו עליו? והאם צפויה לו הצלחה כמו קודמיו? האזינו לו עם "כמה יופי"

 

אדיר גץ, פרץ לחיינו בתכנית הראליטי "כוכב נולד" בה השתתף בעונה השמינית. כבר בתכנית ראינו את הכישרון העצום של גץ אך את פריצתו האמיתית עשה גץ לפני שנתיים עם הלהיט "ילד בשדות". מאז הוציא גץ להיטים רבים שזכו להצלחה גדולה, מה שהפך אותו לזמר מן המניין ואף החשיב אותו כאחד מהכישרונות הגדולים שנראו לאחרונה בארץ. היום (א') הוא מוציא את הסינגל השני מתוך האלבום החדש שבדרך - "כמה יופי".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את "כמה יופי" כתב והלחין גץ בעצמו ועל ההפקה המוזיקלית הופקדו דור אלקלעי ונועם זלטין. מדובר בשיר טוב שגורם לכולנו לרצות לרקוד לצליליו. המילים מתחברות בצורה מעולה ללחן ולקולו של גץ שיודע לעשות את העבודה כמו שצריך. אם מקשיבים למילות השיר כשלעצמן - נראה כי עומד מאחוריהן סיפור מציאותי והמילים עצמן טובות ולא שטחיות כמו שיוצא לראות לאחרונה בשירים מקפיצים, וזוהי עוד הוכחה מצוינת לכישרון היחודי של גץ. אמנם, השיר מזכיר מעט את קודמיו אבל גם מחדש לנו לא מעט, הוא סוחף וגורם לנו לחשוב על דברים טובים וחדשים. 

יש לציין שהעוקבים של גץ ברשתות החברתיות זכו כבר אמש (שבת) לשמוע את השיר החדש. הזמר ציין כי לא יכול היה להתאפק והעלה את השיר ליוטיוב ולרשתות, ואנחנו זכינו לשמוע וליהנות מהשיר יום אחד לפני היציאה הבלעדית שלו כסינגל. בהחלט פתיחה מושלמת לשבוע חדש. נראה כי השיר יצא בתזמון מצוין עם הקיץ המתקרב בצעדי ענק. הוא מקפיץ וטוב לא פחות משיריו האחרים של הזמר ובדיוק כמוהם גם לשיר הזה אנו צופים עתיד מזהיר, וכמו שזה נראה עכשיו - הצלחתו של אדיר רק בתחילתה. 

תגובות