אופס: הפדיחה הגדולה של אדל באמצע הופעה. צילום: gettyimages

אופס: הפדיחה הגדולה של אדל באמצע הופעה

למרות השמועות על פרישה לאחר הסיבוב הנוכחי, אדל ממשיכה במרץ בסיבוב ההופעות שלה. אז מה קרה לאדל מול קהל מעריצים נלהב באחת מההופעות בסיבוב המוצלח שלה? ואיך היא יצאה מהרגע המביך?

דמיינו לעצמכם שאתם מופיעים מול קהל ענק של אלפי אנשים ששילמו סכום נכבד ביותר בכדי לראות אתכם, ופתאום – מערכת ההגברה כושלת. מדובר ברגע בו הייתם רוצים לקבור את עצמכם באדמה ולא לצאת עד תיקון התקלה. אז זה בדיוק מה שקרה לאדל בהופעה שלה בברמינגהם, באחת מתוך עשרות הופעות בסיבוב ההופעות המצליח והמדובר שלה. במהלך ביצוע השיר “All I Ask” שלקוח מתוך אלבומה האחרון ״25״, וזכור לרעה כבר מהביצוע הבעייתי בגראמי, הפסיק המיקרופון לעבוד ולפתע, אדל לא נשמעה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אך הסירו דאגה מלבכם, במהרה הקהל המסור נחלץ לעזרתה וליווה אותה בשירה מרגשת וקולנית. הקהל המשיך לשיר עם אדל כאילו כלום לא קרה עד שתוקנה התקלה והכל שב לקדמותו. אין ספק שמדובר בהתגייסות מקסימה של הקהל שלא כעס או התאכזב כמו שקורה לעיתים כשקורות תקלות בהופעות, אלא התגייס לעזרתה ותמך בה.

 

כמו שהזכרנו, זו לא הפעם הראשונה בה אדל חווה בעיות טכניות מפדחות בהופעה חיה. במהלך הופעתה בגראמי האחרון, עם אותו השיר ממש, הייתה תקלה חמורה במערכת ההגברה באולם. מה שהיה נשמע לקהל באולם ובבית כמו זיוף של אדל, התברר בדיעבד כמיקום לא נכון של המיקרופון על הבמה. אין ספק שגם עם כל התקלות הללו, הקול המדהים של אדל עדיין ממשיך לעבור אלינו. כפי שפורסם בשבועות האחרונים, אדל מתכננת לפרוש לאחר שתסיים את סיבוב ההופעות העולמי שלה בנובמבר הקרוב. לדעתנו, על אדל לשקול זאת שוב בעקבות ההתגייסות המרגשת של הקהל המסור שלה בכל פעם מחדש.

תגיות
תגובות