האלבום החדש של בריטני ספירס ייצא כבר בחודש הבא?. צילום: gettyimages

האלבום החדש של בריטני ספירס ייצא כבר בחודש הבא?

האלבום הבא והתשיעי במספר של נסיכת הפופ, בריטני ספירס, עלול להגיע מוקדם מהצפוי - כבר בחודש הבא, אמנם אין עדיין אישור רשמי לכך. כל הפרטים

כבר קרוב לשנתיים שבריטני ספירס עובדת על האלבום הבא שלה שפרטים אודותיו היא ממעטת לחשוף, וכעת נראה שהיא צפויה לשחרר את האלבום הזה הרבה יותר מוקדם משציפינו. כתב מגזין "Las VegasSun" חשף הבוקר בציוץ בטוויטר: "בריטני ספירס בוחרת את הסינגל החדש שלה והקליפ יצולם ביום שני שלאחר מכן" והוסיף: "האלבום יוצא בעוד ארבעה שבועות". לא ברור עד כמה המידע הזה אכן אמין, אך אותו כתב חשף לראשונה בשנה שעברה על תוכניותיה של בריטני להופיע יחד עם איגי אזליה בטקס פרסי הבילבורד 2015 עם השיר "Pretty Girls" וכמו כן, על כוונותיה של הזמרת לחתום על הערכת המופע הקבוע שלה בפלנט הוליווד שבלאס ווגאס "Britney Spears: The Piece of Me Show" - ושני הדברים אכן התרחשו, מה שנותן אמינות למקור.

 עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בחודש שעבר, הופיעה בריטני על השער של "V מגזין" ובמהלך הראיון דיברה הזמרת לראשונה על האלבום: "זה הבייבי שלי, אני מעדיפה שזה יהיה מוכן כמו שאני רוצה את זה, בין אם זה ייקח לי עוד שנה ובין אם זה ייקח לי עוד חודשיים...אני רק יודעת שהכיוון שאני הולכת אליו הוא ממש טוב. זו המוזיקה הטובה ביותר שעשיתי כבר הרבה זמן. אני גאה ביצירה וזה מאוד שונה" והוסיפה: "זה לא משהו שהייתם מצפים אבל אני לא ממהרת לשום מקום, אני רק רוצה שזה ייעשה כמו שצריך בכדי שהמעריצים שלי באמת יעריכו את זה".

לארי רודולף, המנהל האישי של הזמרת, חשף גם הוא פרטים על האלבום וסיפר שהאלבום 80% מוכן ושבריטני מחשיבה אותו לאלבום המועדף עליה ביותר מבין אלבומיה עד כה. כמו כן, תיאר לארי את הסאונד של האלבום כ"בריטני פוגשת את דה וויקנד".

 

"Britney Jean", אלבומה האחרון של הזמרת, שוחרר בדצמבר 2013 ונכשל מסחרית כאשר דורג במקום החמישי במצעד מכירות האלבומים האמריקאי - הדירוג הנמוך ביותר של הזמרת. גם המבקרים ומעריציה של ספירס לא מיהרו להלל את האלבום וטענו כי בריטני מיהרה לשחרר אותו רק במטרה לקדם את המופע החדש שלה בווגאס שעלה באותו חודש בדיוק. לנו רק נותר לקוות שהשמועות אכן נכונות ונזכה לשמוע מוזיקה חדשה מבריטני ממש בקרוב.

תגובות