מפתיעה כל פעם מחדש: שי המבר שרה עד שיגיע המבול. עיצוב גרפי: AVOXVISION

מפתיעה כל פעם מחדש: שי המבר שרה עד שיגיע המבול

רגע לפני שהיא משחררת את אלבום הבכורה שלה והיא בת 17 בלבד, משחררת שי המבר סינגל נוסף מתוכו. האזינו ל"יגיע מבול"

 

שי המבר רק בת 17 אבל בעוד פחות מחודש כבר תשחרר את אלבום הבכורה שלה. היום היא משחררת סינגל נוסף מתוך האלבום המתקרב - "יגיע מבול".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את המבר הכרנו לראשונה כשהיתה רק בת 13 והתמודדה בעונה הראשונה של "בית ספר למוסיקה", היא אמנם לא זכתה, אך בהחלט הותירה חותם. עברו כמה שנים, המבר התבגה והחלה לכתוב ולהלחין שירים בעצמה ולשחרר אותם לרדיו. היא התחילה עם "קרוב אליך" והמשיכה עם "לעוף" ו"תמיד בחצות". הסינגל שלה, "יונתן" זכה להצלחה אדירה וזכה למאות אלפי צפיות. אחריו הגיע "הבלי העולם הזה" ועכשיו, רגע לפני צאת האלבום - היא משחררת את "יגיע מבול". בנוסף, החלה המבר בסיבוב הופעות כשמאחוריה כבר שני הופעות סולד אאוט בתאטרון "תמונע". 

"יגיע מבול" זהו עוד שיר מצויין שכתבה והלחינה המבר בעצמה לצד הפקתו המוזיקלית של חן מצגר-אדר. בשיר החדש, כמו גם בשיריה הקודמים, מצליחה המבר להדהים באיכות הטקסט והביצוע במיוחד ביחס לעובדה שמדובר בסה"כ בנערה בת 17. היא משתלבת בצורה נהדרת במגרש של הגדולים ומצליחה לגעת ולרגש בכל שיר מחדש. המבר מציגה בשיריה כמה צדדים, מצד אחד - רוקיסטית בועטת, ומצד שני - זמרת מרגשת. אין ספק כי יש למה לצפות מאלבום הבכורה שלה.

תגיות
תגובות