מתחדש: נדב גדג' משחרר סינגל נוסף ומפתיע. צילום: דניאל קמינסקי

מתחדש: נדב גדג' משחרר סינגל נוסף ומפתיע

ילד הפלא והגולדן בוי של כולנו, נדב גדג', מוציא סינגל חדש, רביעי במספר ומוכיח לכולנו שהוא כאן כדי להשאר. אז מה חשבנו על הסינגל? כל הפרטים

 

נדב גדג', פרץ לחיינו בתכנית "הכוכב הבא" שם אף זכה ויצג אותנו (בכבוד רב!) באירוויזיון, גדג' הגיע למקומות הגבוהים בגמר הארוויזיון ומאז לא מפסיק לעבוד, בין אם זה בהופעות ובין אם זה בסינגלים בדרך להוצאת אלבום הבכורה שלו. מאז האירוויזיון הוציא להיטים כמו: "good vibes","jump" וכמובן "golden boy". 

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

היום (ד') הוציא גדג' סינגל נוסף, רביעי במספר מתוך אלבום הבכורה. "make you mine" בלדה מרגשת במיוחד בעלת סגנון שדי מפתיע מצידו של גדג'. את השיר כתבו אבישחר ג'קסון ושושן ג'קסון, על הלחן אחראיים אבישחר ג׳קסון, שושן ג׳קסון, דניאל קפלר וינון יהל שגם הופקד על העיבוד המוזיקלי. השיר החדש די מפתיע מהסיבה הפשוטה שלא שמענו את נדב מבצע שיר כזה. השיר החדש טוב במיוחד, וגורם לנו להכיר נקודת מצב של גדג' שעדיין לא נחשפנו אליה. השילוב בין הלחן, למילים ולקולו המופלא של גדג' עשתה את העבודה כראוי ויש סוג של פאזל שבמקרה הזה הושלם בצורה מלאה וטובה. הביצוע של גדג' עדין ומרגש, דבר שלא יצא לנו להרגיש בשיריו הקודמים מכיוון שהם היו קצביים הרבה יותר.

סך הכל השיר טוב וגורם לנו להסחף לכל מילה ותו שיש בו. בנוסף, יש לציין כי גדג' מבצע את השיר בצורה הטובה ביותר וזו ללא ספק החלטה נכונה לשלב גם בלדה מסוג שכזה באלבום בנוסף לשירים הקצביים ולנו יש תחושה שהאלבום יהיה טוב במיוחד המשלב סגנונות מוזיקה שונים. נראה כי גדג' מנסה דברים שונים גם כדי לעשות את האלבום למעניין וטוב יותר אך גם כדי לבחון עצמו דבר שהוא עומד בו בצורה מצוינת. סך הכל לשיר יש סיכוי מצוין להצליח ואנחנו ממליצים לגדג' להוציא עוד שירים מסוג זה כי הוא עושה אותם בצורה מדהימה, מרגשת ואמיתית.

 

תגובות