אריאנה גרנדה חוזרת בסינגל חדש!. צילום מסך מיוטיוב

אריאנה גרנדה חוזרת בסינגל חדש!

אריאנה גרנדה, אחת מהזמרות הפופ הבולטות של שנת 2014 חוזרת עם סינגל חדש מתוך אלבום חדש ושלישי במספר אשר צפוי לראות אור בחודש מאי הקרוב. אז מה חשבנו עליו? כל הפרטים בכתבה המלאה

בחודש אוקטובר האחרון הוציאה אריאנה גרנדה את השיר "Focus", שהיה אמור לתפקד כסינגל המוביל מתוך אלבומה החדש, השיר שנשמע קצת כמו האח הפחות מוצלח של "Problem" מהאלבום הקודם נכשל ולא הצליח להכין את השטח לקראת צאת האלבום. השיר לבסוף נגנז וכעת אריאנה משנה כיוון לחלוטין ומתחילה מחדש עם סינגל חדש ושם חדש לאלבום.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הסינגל החדש נקרא "Dangerous Woman" והוא מציג סאונד אחר ממה ששמענו עד כה מאריאנה ובפרט מהסינגל הקודם. השיר מסוג מיד טמפו מתהדר בסאונד R&B המדגיש את קולה של הזמרת המוכשרת. אין כאן ניסיון נוסף לייצר להיט ולמחזר טרנדים שהשתלטו על הרדיו ולמרות זאת התוצאה מוצלחת ביותר. גם הקהל הרחב התקשה להישאר אדיש לשיר ושעות בודדות לאחר צאתו כבש השיר את פסגת האייטיונס האמריקאי ובעשרים מדינות נוספות, בניהן ישראל.

 

לפני כחצי שנה חשפה אריאנה ששמו של האלבום החדש הינו "Moonlight" אך הרבה מים זרמו מאז בנהר והזמרת החליטה לשנות את שמו של האלבום ולקרוא לו על שם הסינגל המוביל - "Dangerous Woman". האלבום צפוי לראות אור בעוד קצת יותר מחודשיים בתאריך 20.05.2016. האלבום כולל שיתוף פעולה של הזמרת עם הראפר ליל ווין בשיר "Let Me Love You" ושיר נוסף בשם "Be Alright", שני השירים צפויים ללוות את צאת האלבום החדש ולהשתחרר כסינגלים קידומיים כבר בשבועות הקרובים.

האלבום הקודם של אריאנה שוחרר בחודש אוגוסט 2014 ומתוכו יצאו הלהיטים "Break Free" ו"Problem" יחד עם איגי אזליה. הצלחתם של האלבום והסינגלים סימלו את המהפך של אריאנה שהפכה מכוכבת ילדים המשחקת בסדרות של ערוץ ניקולודיאון לכוכבת פופ מהבולטות והמצליחות בשנים האחרונות.

תגובות