מיילי סיירוס חוזרת לגלם את האנה מונטנה?!. צילום מסך מהאינסטגרם

מיילי סיירוס חוזרת לגלם את האנה מונטנה?!

הזמרת המצליחה, מיילי סיירוס, שהתחילה את הקריירה שלה בסדרת הדיסני המצליחה "האנה מונטנה" חוזרת לגלם את הדמות הוותיקה בשביל עונה חדשה? כל הפרטים בכתבה המלאה

הזמרת המצליחה שהצליחה להרעיד את תעשיית המוזיקה עם להיטים ענקיים כמו "Wrecking Ball" ו"We Can't Stop" ולגרום לעולם שלם לדבר על ההופעות הפרובוקטיביות שלה בטקסים השונים חוזרת לגלם את הדמות הוותיקה שגרמה לפריצתה, האנה מונטנה? לא ממש.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הזמרת והשחקנית שלאחרונה הוציאה את האלבום החינמי שלה "Miley Cyrus & Her Dead Petz" שהיה בחלקו מפתיע באיכותו וגרר אחריו לא מעט ביקורות לא נלהבות במיוחד שטענו שמיילי צריכה לחזור אל עצמה במהירות כי כרגע הסמים הם האלו ששרים מגרונה ידועה גם בעזרת שערה הקצר ששינה את צבעיו עשרות פעמים בשנים האחרונות, אך לאחרונה שערה השתנה לגמרי.

התמונה המדוברת
התמונה המדוברת © אינסטגרם

אל האינסטגרם עלה תמונה של מיילי סיירוס עם שיער בלונדיני ארוך ממש כמו בתקופה שבה שיחקה את דמותה של האנה מונטנה. בעקבות תמונה זו שמועות החלו ברשתות החברתיות על צילום של עונה חדשה לסדרה שגרמה למיילי לגדל חזרה את שערה ולצבוע אותו לבלונדיני בדיוק כמו הדמות, אנחנו מאוד רוצים להאמין לשמועות אלו אבל יש לנו תחושה שזה רחוק לגמרי מהמציאות כי בראיונות האחרונים שהיו עם מיילי היא טענה שהיא לא מתגעגת אל תקופת המשחק שלה בערוץ דיסני ושהיא שמחה במקום בו היא נמצאת כרגע. בכל מקרה אנחנו מקווים לראות או לשמוע את מיילי ממש בקרוב, אם זה במסך הקטן או בשירים חדשים.

תגובות