קבלו אותו: חובי סטאר והשיר הסופי לאירוויזיון 2016!. צילום: רונן אקרמן

קבלו אותו: חובי סטאר והשיר הסופי לאירוויזיון 2016!

אחרי ששקלו להחליף את השיר הנבחר, משחררים היום בהפקת האירוויזיון את הקליפ הסופי של השיר שייצג אותנו בשוודיה. השיר אמנם לא התחלף, אך העיבוד שונה לחלוטין. האזינו לחובי סטאר עם "Made Of Stars"

השיר הסופי לאירוויזיון 2016: חובי סטאר - Made Of Stars
 

אחרי שדרמה לא קטנה התחוללה בהפקת האירוויזיון ונשקלה האפשרות להחליף את השיר הנבחר, משחררת הערב הפקת המשלחת של ישראל לאירוויזיון את הקליפ לשיר הסופי שייצג אותנו בתחרות בשוודיה - "Made Of Stars".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כזכור, גם השנה כמו בשנה שעברה, נבחר הזוכה של התכנית "הכוכב הבא" לייצג אותנו באירוויזיון. אחרי שבשנה שעברה עשה זאת נדב גדג' עם גולדן בוי ושבר רצף אכזבות של שנים והצליח להעפיל לגמר ואף להתברג לעשיריה הראשונה, השנה זכה בתכנית המתמודד חובי סטאר והוא נבחר להיות הנציג שלנו. בגמר התכנית השנה ביצעו המתמודדים את השירים אותם ישירו בתחרות במידה ויזכו. חובי זכה עם השיר "Made Of Stars" אותו כתב והלחין דורון מדלי, אותו האיש שאחראי על הלהיט שייצג אותנו בכבוד רב בשנה שעברה, גולדן בוי.

אז אחרי שכבר חשבו להחליף אותו לחלוטין בעקבות ביקורות מעורבות, בחרו בהפקה שלא להחליף את השיר אלא רק את העיבוד והיום, אחרי שבטעות הודלף השיר ברשת, הוחלט להקדים את יציאתו ולשחרר אותו כבר הערב. העיבוד החדש אמנם נשמע שונה לחלוטין, אך מבטיח הרבה יותר. כל שנותר הוא לקוות שחובי יצליח לשחזר את ההצלחה של שנה שעברה ואף להתעלות עליה. אנחנו מחזיקים אצבעות ומאחלים בהצלחה!

באירוויזיון, שיתקיים השנה בשטוקהולם שבשוודיה, תשתתף ישראל בחצי הגמר השני שיתקיים ב-12 במאי וישודר בערוץ הראשון. במידה וחובי יצליח להעפיל אל הגמר, נתמודד גם בגמר הגדול שיתקיים ב-14 במאי.

תגובות