עידן עמדי שר על חלק מהזמן בדרך לאלבום רביעי. צילום: פטריק סבג

עידן עמדי שר על חלק מהזמן בדרך לאלבום רביעי

אחרי ששלושת אלבומיו הקודמים זכו להצלחה רבה ומכרו עשרות אלפי עותקים, דוהר עידן עמדי אל עבר אלבומו הבא והרביעי במספר. היום הוא משחרר סינגל ראשון מתוכו - "חלק מהזמן"

עידן עמדי - "חלק מהזמן"
 

עידן עמדי שחרר בשנה שעברה את אלבומו השלישי במספר - "רצינו להיות", וכבר עכשיו, לא הרבה זמן אחרי, הוא משחרר סינגל ראשון מתוך אלבומו הבא - "חלק מהזמן".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את עמדי הכרנו לראשונה בעונתה השמינית של "כוכב נולד" שם זכה במקום השני והמכובד. השיר המקורי אותו ביצע באודישן, "כאב של לוחמים", הושמע בלי הפסקה בכל תחנות הרדיו ואף זכה בתואר "שיר השנה". אחריו הגיע אלבום הבכורה של עמדי, שנשא את שמו "עידן עמדי" והגיע למעמד של אלבום זהב על מכירת למעלה מ-20,000 עותקים. לאחר מכן המשיך עמדי לשחרר להיטים רבים כמו "נגמר" ו"דברים יפים לראות" שנכללו באלבומו השני - "בזמן האחרון" שגם הוא הגיע למעמד זהב. כאמור, בשנה שעברה שחרר את אלבומו השלישי והמוצלח - "רצינו להיות".

היום, קצת פחות משנה מאז צאת האלבום הקודם, משחרר עמדי סינגל חדש מתוך האלבום הבא, "חלק מהזמן" אשר גם אותו כמו את כל שיריו כתב והלחין עמדי בעצמו. על העיבוד וההפקה המוזיקלית אחראי עמדי יחד עם פטריק סבג, אשר עתיד להפיק עבורו את כל האלבום החדש. בשיר החדש כמו ברוב שיריו, מצליח עמדי למכר באמצעות שיר פשוט, יפהייפה וקליט. הוא נכנס בו לחליפה של מישהי, ומנסה לשיר מנקודת מבטה ובמקרה הזה עמדי אכן עומד במשימה ועושה זאת בצורה טובה ואמינה. לפני מספר שבועות העלה עמדי לעמוד הפייסבוק שלו סרטון מהקלטות השיר עם לא אחרת מאשר ריטה, אך ככל הנראה בסופו של דבר הוחלט כי עמדי יבצע את השיר לבדו. עכשיו נותר רק לקוות שהאלבום החדש יגיע אלינו במהרה ויהיה לא פחות מקודמיו.

 

 
תגובות