מתקרב לאלבום: ניק ג'ונאס משחרר דואט עם טובה לו. צילום מסך מיוטיוב

מתקרב לאלבום: ניק ג'ונאס משחרר דואט עם טובה לו

הזמר והשחקן שאחראי ללהיט "Jealous", ניק ג'ונאס, מספר פרטים ראשונים לגבי אלבום סולו חדש ומשחרר את "Close", סינגל חדש עם הזמרת המצליחה טובה לו. אז מה חשבנו עליו?

 

ניק ג'ונאס החליט לשמח את עולם המוזיקה ושחרר פרטים רבים על האלבום העתיד לצאת / Last Year Was" Complicated". הזמר והשחקן האמריקאי הודיע היום על תאריך שחרור האלבום ורשימת השירים שיכללו בו, ואם כל זה לא מספיק – ניק הוציא סינגל חדש, שהוא לא פחות מדואט מרשים עם הזמרת המצליחה טובה לו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מוקדם היום, הזמר והשחקן האמריקאי, ניק ג'ונאס, הודיע הודעה שגרמה לתחילתו של סוף השבוע להיות מעולה – תאריך שחרור של "Last Year Was Complicated", אלבומו השלישי, הוא ה-10 ביוני 2016, על המכירה המוקדמת ועל רשימת השירים שיכללו בו. ובנוסף לכל המידע החדש והמשמח הזה – ניק הוציא היום סינגל חדש מתוך האלבום, שהוא לא פחות מדואט מעולה עם הזמרת השוודית, שפרצה את דרכה אל המיינסטרים בשנה האחרונה עם "Talking Body" ו"Habits", טובה לו.

הסינגל החדש, "Close", הוא דואט מרשים מאוד של השניים. לפי ציוץ שפרסם הזמר בטוויטר שלו, הסינגל מדבר על "איך אני לא ממש יכול להיפתח ולהיות פגיע עם מישהו" הקולות של ניק וטובה לו משתלבים בהרמוניה מקסימה, בשיר עוצמתי ומרגש במיוחד. ניק ג'ונאס, שהחל את דרכו בלהקת ג'ונאס, יחד עם אחיו קווין וג'ו שעכשיו נמצא בהרכב המוזיקלי המצליח DNCE, בערוץ דיסני כזמר וכשחקן בסרטי קאמפ רוק, ללא ספק עבר התפתחות מוזיקלית מרשימה. מחכים בקוצר רוח לשירים נוספים מהאלבום ומקווים לשמוע את השיר הזה בקרוב בתחנות הרדיו ברחבי העולם.

 
תגובות