"לוקחים את הזמן": משפחתי, אמיתי, כיפי ומוזיקלי . צילום: ליטל כהן

"לוקחים את הזמן": משפחתי, אמיתי, כיפי ומוזיקלי

המופע המוזיקלי "לוקחים את הזמן" עולה לסיבוב שני על בימות הארץ, אז מה חשבנו על השינוי המרענן שעבר? ואילו תוספות מרעננות היו במופע החגיגי? ביקורת מופע

זהו סבב שני של המופע המשפחתי המוזיקלי "לוקחים את הזמן" בהשתתפותם של אליאנה תדהר, רוני דלומי ולי בירן. כידווע המופע בנוי משירים המתאימים לכל בני המשפחה, מההורים ועד הילדים וללא ספק כולם יכולים להינות מהצפייה בו.

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

אתמול החל סבב ההופעות השני של "לוקחים את הזמן" בהיכל התרבות בתל אביב. במהלך היום התקיימו כשלוש הופעות שבכולן האולם היה מלא ולא היה ניתן למצוא אף מושב אחד ריק. בסבב ההופעות הנוכחי מארחים חברי ההרכב המקורי את כוכבי הילדים המצליחים דנה פרידר, דניאל מורשת ועומר דרור

כאשר האור כבה והמופע עמד להתחיל הצרחות החלו, וניתן היה לזהות אצל הילדים ובני הנוער הנמצאים בקהל את ההתרגשות והציפייה למופע הגדול. השיר הראשון איתו עלתה השלישייה לבמה היה השיר "אלף כבאים" שבמקור מבצע גידי גוב. אפשר להגיד שהביצוע הפותח היה ביצוע שלא מבייש אף הופעה של זמר גדול בהיכל התרבות וללא ספק גרם ל'אחלה' סיפתח למופע המקפיץ.

מחדר החזרות למופע
מחדר החזרות למופע © צילום מסך מהאינסטגרם

חשוב לציין, שהשלושה עלו לבמה מחופשים לכבוד פורים. בירן חבש פאה של אלזה (מתחבר לכל הילדות המדינה?), תדהר עם קשת לבנה שזורת פרחים ענקיים, ודלומי עלתה לבמה עם קשת חמודה של נמרה. אנחנו חייבים להגיד שאותנו באופן אישי הפאה של אלזה הפתיעה, כי בכל זאת, לא ציפינו לראות בלונדינית על הבמה. התחפושות תרמו לאווירת החג שהייתה באולם וחיברו בין הכוכבים לבין הקהל שהגיע מחופש.

מיד לאחר הפתיחה המרשימה הם המשיכו למאש-אפ של השירים "חללית" ו"Walking On Sunshine". גם הביצוע הזה הוכיח לנו שהם יודעים מה הם עושים ושהם לגמרי מתאימים לאולם המכובד שבו הם הופיעו. בסיומו של השיר סיפר בירן על האירוע המרגש שקרה להם כמה שעות לפני, הוא כמובן דיבר על כך שההרכב קיבל אלבום זהב על אלבום המופע שהוציאו וניתן היה לראות את התרגשותם של החבורה כי אתם יודעים איך זה, לא כל יום מקבלים אלבום זהב! 

כשסיימו לחלוק איתנו את ההתרגשות, עברו למאש-אפ "יקינטון" ו"דני גיבור". השירים הללו לגמרי לקחו אותנו אחורה בזמן, לימים שהיינו ילדים ולגמרי הצליחו לרגש אותנו ולהיזכר בעבר. מיד לאחר מכן עברו לשיר "ילד של אבא" שבמקור מבצע מוקי, השיר זכה להרבה אהדה וכנראה זאת אחת הסיבות שבחרו להכניס אותו למופע. הביצוע שלהם גרם לקהל להתרגש ולהתחבר עוד יותר לאבות שהיו בקהל.

"יקינטון", מתוך אלבום ההופעה החיה של ההרכב
 
לאחר שבכינו והתרגשנו החברים הזמינו את אחת האורחות שלהם לבמה, הם כינו אותה "פצצת אנרגיה" ואם אנחנו אומרים פצצת אנרגיה, אנחנו כמובן מדברים על דנה פרידר שכבר יצא לנו לראות במופע דומה, "המגזימנים". מודים שמהרגע שהיא עלתה לבמה לא רצינו לרגע שתרד, היא לגמרי תרמה לאווירה הקופצנית והכיפית שהמופע משדר ואנחנו יכולים להגיד בלב שלם שאפשר לקרוא לה זמרת.

פרידר, תדהר, בירן ודלומי שרו את השיר "איך שיר נולד", הביצוע היה כיפי, קצבי ומרענן שלגמרי עשה לנו טוב על הלב. בחלק הזה של המופע בירן ירד מהבמה ורץ לכיוון הקהל למעלה והחל לדבר עם חברותיו שהיו על הבמה. הוא בחן אותן על תפקידן בשיר בזמן שהלהקה אינה מנגנת. הבנות צלחו את המבחן ללא שום בעיה והראו לנו כשרונות מוזיקליים אחרים שיש להן.

לאחר ה"מבחן" חזר בירן לבמה והרביעייה החלו להסתכל על התחפושות שיש בקהל ושאלו למי מהילדים יש תחפושת מגניבה והוא רוצה לעלות לבמה ולהראות אותה לשאר האנשים באולם. כמובן שכל הילדים הרימו ידיים מאלזה ועד הדמות של אליאנה בפסטיגל. הם בחרו בשניים מהקהל שיעלו לבמה והאמת, לא הצלחנו להבין למה דווקא בהם בחרו כי היו תחפושות מקוריות יותר (יש לציין ששניהם התחפשו לדמויות מתוך "מלחמת הכוכבים"). לפתע, השניים הורידו את המסיכות וגילינו שמאחורי התחפושת הסתתרו להם עומר דרור ודניאל מורשת שגם התארחו במופע יחד עם פרידר.

דניאל מורשת על הבמה
דניאל מורשת על הבמה © צילום: מור שקל

ההרכב המקורי והאורחים הם חברים טובים מה שתרם לאווירה שהייתה על הבמה, ניתן היה לראות את הכימיה הטובה ששררה במהלך השירים המשותפים וזה ללא ספק אחד הדברים שהפכו את המופע לטוב ומרתק יותר. כולם שרו יחד את המחרוזת של להקת "כוורת" ואף הזמינו את הקהל לרדת למטה לאיזור הבמה לרקוד יחד איתם. 

בסיומה של המחרוזת הם עברו למאש אפ של השירים "תנו לי רוקנרול" "יום שישי את יודעת" ו"uptown funk". במהלך השירים הללו גילינו את כישרון התיפוף המוצלח של בירן. כשסיימו לבצע את שירים אלו, עברו למחרוזת מזרחית שאיתה הצליחו להקפיץ ולהרקיד את כל הקהל, אפילו את ההורים. במחרוזת שרו את השירים "מהפכה של שמחה", "טרמינל 3", "דרך השלום" ו"היא רק רוצה לרקוד". עומר דרור תופף על כלי מיוחד שיצר מנגינה מיוחדת ומרגיעה ודנה פרידר הכניסה אותנו לקצב עם דרבוקה. 

לאחר המחרוזת הם ירדו מהבמה ועלו לאחר מספר דקות ללא האורחים, הקהל חזר לשבת במקומות והם עברו לשיר רגוע יותר "הילדה הכי יפה בגן". לאחר שהכניסו אותנו לאווירה רגועה יותר עברו למחרוזת של להקת "הביטלס", כאן הגיע החלק שבו ההורים נהנו, שרו את כל מילות השירים וחזרו לתקופת הילדות שלהם.

ללא ספק זו היתה חגיגה שמחה במיוחד!
ללא ספק זו היתה חגיגה שמחה במיוחד! © צילום: מור שקל

אחרי שנתנו כבוד לשלל הזמרים בארץ ובחו"ל הגיע הזמן לתת כבוד גם לאחת מחברות ההרכב, לא? השלישייה ביצעו את השיר "תן" שהוא אחד השירים היותר מוצלחים ומוכרים של רוני דלומי. אין ספק שדלומי התרגשה והסמיקה מהמעמד ואנחנו יכולים להבטיח שאנחנו התרגשנו יחד איתה. השיר הסוגר של המופע היה "ערב של יום בהיר", במהלך השיר חזרו לבמה האורחים וכולם שרו אותו ביחד בצורה מרשימה שמסכמת את כל האווירה הכיפית והמרגשת שהייתה במהלך המופע. 

סך הכל המופע היה מרשים, מיוחד, אמיתי ומשפחתי. נהנו לראות את האוויריה הכללית במופע גם מצד הקהל וגם מצידם של השחקנים אשר היו על הבמה. חשוב לנו לציין כי מורשת, פרידר ודרור אינם זמרים במקצועם ולמרות זאת עשו את המופע בצורה הטובה ביותר שלא מביישת אף זמר מקצועי ואנחנו יכולים להגיד בלב שלם שזה אחד המופעים היותר טובים שיצא לנו לראות לאחרונה. אז מה דעתכם על סיבוב שלישי?

 

תגובות