בכורה: הקליפ של סטטיק וגל מלכה לשיר שאתם כתבתם!. צילום: יחסי ציבור

בכורה: הקליפ של סטטיק וגל מלכה לשיר שאתם כתבתם!

אחרי ששברו את הרשת עם הלהיט הקודם שלהם, "בא לה לרקוד", פתחו סטטיק וגל מלכה בקמפיין ווטסאפ מיוחד במסגרתו אתם כתבתם עבורם את השיר החדש. צפו בקליפ בבכורה

 

לפני קצת פחות משנה החליטו דיג'יי גל מלכה וסטטיק, לשתף פעולה. הם שחררו את השיר "בא לה לרקוד" שהפך ללהיט ושבר את הרשת עם למעלה מ-11 מיליון צפיות. עכשיו הם משחררים קליפ חדש לשיר שנכתב כולו ע"י המעריצים בקמפיין ווטסאפ במיוחד. קבלו אותם עם "שיר המיקסים".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הקמפיין, שנמשך כשלושה שבועות, נערך במסגרת השקת חטיף ה-MIXIM החדש של כרמית ובמסגרתו פתחו מאות בני נוער קבוצות ווטסאפ בהן התחרו על תואר הקבוצה המקורית ביותר, אותה הכתירו סטטיק וגל מלכה כזוכה הגדולה. מילות השיר נכתבו ע"י משתתפי הפעילות ואילו חברי הקבוצה המנצחת זכו להופיע בקליפ לצד סטטיק ומלכה. הפעילות כולה, עליה סיפרו לנו גל וסטטיק בראיון ווטסאפ מיוחד, נעשתה באמצעות הזרוע הדיגיטלית של ג'י קונברסיישן.

שגעון הווטסאפ של סטטיק וגל מלכה
 

בקליפ המיוחד והמקפיץ שהולחן על ידי סטטיק ומלכה והופק ע"י מלכה משתתפות הרקדניות מסטודיו Just Dance בהנהלת גפן ברודיצקי ועל העריכה והצילום שלהם אחראים gigi productions. כמו שיריהם הקודמים של השניים, גם השיר החדש מקפיץ וקליט במיוחד ונראה שהוא עתיד לשבור את הרשת לא פחות מקודמיו.

תגובות