ליהוק מפתיע: מיילי סיירוס מצטרפת לעונה הבאה של The Voice . צילום מסך מיוטיוב

ליהוק מפתיע: מיילי סיירוס מצטרפת לעונה הבאה של The Voice

כוכבת הפופ המצליחה מיילי סיירוס תצטרף כשופטת בעונה הבאה של דה וויס אמריקה שצפויה לעלות לאוויר בסוף הקיץ הקרוב. אז את מי היא תחליף ומי היא הזמרת שתצטרף ביחד איתה? כל הפרטים בכתבה

כן, כן, שמעתם נכון, אחרי ששימשה כיועצת בעונה העשירית של הגירסה האמריקאית של תוכנית הכשרונות "The Voice", מפיקי התוכנית החליטו להחזיר את מיילי סיירוס גם לעונה הבאה של התוכנית והפעם כשופטת מן מהמניין.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

העונה הבאה של התוכנית צפויה לעלות בחודש אוגוסט הקרוב ברשת NBC ואליה כאמור מצטרפת הזמרת מיילי סיירוס כמנטורית יחד עם זמר הקנטרי בלייק שלטון, חבר להקת Maroon 5 אדם לווין והזמרת אלישה קיז שמצטרפת אף היא כמנטורית חדשה. מה שאומר שגוון סטפני, כריסטינה אגילרה והמפיק והזמר פארל וויליאמס שישמשו כמנטורים לסירוגין בעונות האחרונות של התוכנית לא צפויים לחזור לכס השיפוט בשלב זה.

ההחלטה לצרף את מיילי לתוכנית כנראה נובעת מהרצון של המפיקים להחדיר רוח צעירה ומעוררת מחלוקת לתוכנית, ולהחזיר את קהל הצופים הצעיר שאיבדה "The Voice" במהלך עונותיה הרבות. אין ספק שכמו שאנחנו מכירים את מיילי, היא לחלוטין הולכת לספק את הסחורה. 

סיירוס כבר הספיקה לכבוש יעדים רבים, היא פרצה לחיינו בסדרת הנוער האנה מונטנה של ערוץ דיסני אשר הפכה אותה לכוכבת הילדים מהגדולות בהיסטוריה ולאחר מכן כבשה את עולם המוזיקה בסערה עם הלהיטים "We Can't Stop" ו-"Wrecking Ball" וכעת היא צפויה לכבוש גם את הפריים טיים האמריקאי כשופטת באחת מהתוכניות הנצפות באמריקה.

תגובות