קאשה: "הציעו לי חופש אם אומר שלא נאנסתי". צילום מסך מיוטיוב

קאשה: "הציעו לי חופש אם אומר שלא נאנסתי"

כוכבת הפופ קאשה אולי לא יכולה לשחרר מוזיקה חדשה, אבל יש לה הרבה מה לומר על האנשים שמונעים ממנה לעשות זאת ודורשים ממנה לחזור בה מהאשמות האונס שעברה על ידי המפיק "דוקטור" לוק

כידוע, זמרת הפופ קאשה, מנהלת מאבק משפטי מול מפיק העל "דוקטור" לוק, איתו היא חתמה על חוזה הקלטות בשנת 2005 וכיום מונע ממנה להוציא מוזיקה חדשה. קאשה אשר טוענת כי לוק פגע בה נפשית, פיזית ואף אנס אותה, הפסידה בחודש פברואר האחרון בשימוע שנערך בבית המשפט בניו יורק - שם קבעה השופטת שהזמרת לא תוכל להשתחרר מהחוזה עם לוק והיא למעשה אינה יכולה לעבוד עם מפיקים אחרים מלבד המפיק המתעלל. החלטה שמשמעותה קיפאון מוחלט של הקריירה המוזיקלית של הזמרת.

 עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בעקבות המקרה, זכתה קאשה לתמיכה ציבורית יוצאת דופן ורבים מחבריה בתעשייה וביניהם אדל, ליידי גאגא ודמי לובאטו הביעו את תמיכתן בפומבי. הרעש התקשורתי השלילי שנוצר סביב המפיק המצליח שאחראי על הלהיטים הגדולים ביותר בשנים אחרונות נותן את אותותיו וכעת חושפת קאשה צד נוסף ומזעזע בפרשה: "אז הציעו לי לקבל את החופש שלי בחזרה אם אשקר, זה מה שקורה מאחורי דלתיים סגורות” . כתבה הזמרת האמיצה בחשבון האינטגרם שלה והוסיפה: "אני אהיה חייבת להתנצל בפומבי ולומר לשמעולם לא נאנסתי. אני לא אקח בחזרה את האמת". "אני מעדיפה לתת לאמת להרוס לי את הקריירה מאשר לשקר שוב עבור מפלצת."

הקריירה של הזמרת המצליחה אכן נמצאת בסכנה, האלבום האחרון של קאשה יצא בשנת 2012 וכבר תקופה ארוכה שקולה לא מושמע ברדיו. העובדה שהזמרת אינה מוכנה לחזור בה מדבריה על אף שניתנת לה האפשרות לזכות שוב בחופש ובהזדמנות להחיות את הקריירה המוזיקלית שלה מוכיחה לכל אותם האנשים שמפקפקים באמינותה של קאשה, שהיא אכן דוברת אמת. לא ברור כיצד הדברים ישפיעו על ההחלטות העתידיות של בית המשפט בתיק הזה, אבל כפי שזה נראה עכשיו, הסאגה הזאת רחוקה מלהסתיים.

תגובות