לירן דנינו "חוזר למציאות" עם סינגל נוסף בדרך לאלבום שני. צילום: נועם יוסף ומערכת 'פנאי פלוס'

לירן דנינו "חוזר למציאות" עם סינגל נוסף בדרך לאלבום שני

אחרי שתקופה יחסית ארוכה לא שמענו ממנו, חוזר לירן דנינו עם סינגל חדש לקראת אלבומו השני והמתקרב. האזינו לו עם "חוזר למציאות"

 

את לירן דנינו הכרנו לראשונה בתכנית "כוכב נולד" בה הגיע למקום החמישי בעונה השביעית של התכנית. דנינו, שהצליח מהרגע הראשון לכבוש את כולנו עם קולו העדין והייחודי, זכה להצלחה לא קטנה עם שירים מוצלחים מתוך אלבומו הראשון כמו "ללכת" ו"עדיין ריק" ואף "הרבה ממך נשאר" ו"יש לך את הכל" מתוך האלבום השני שעתיד לצאת בקרוב. היום (ד') הוציא הזמר הצעיר סינגל נוסף מתוך האלבום השני העונה לשם "חוזר למציאות".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את השיר החדש כתב לירון לב והלחין דנינו בעצמו. השיר סוחף ואמיתי ונראה כי דנינו מתחבר לשיר בצורה יוצאת דופן שבאה לידי ביטוי בשירה שלו ואף בלחן. נדמה כי השיר מספר מעט גם על מערכת היחסים הרחוקה שמנהל דנינו ממרחק של 12 שעות טיסה. השיר מצוין ומתאים במדיוק לקולו העדין של דנינו. הוא מרגש וביחד עם הלחן יוצר שיר שלא היינו רוצים שיגמר לעולם. ניתן לראות שהשיר לא מאוד שונה משיריו הקודמים של הזמר ועם זאת הוא עדיין מחדש, ולא חוזר על דברים שדנינו כבר עשה והראה לנו.

סך הכל שיר מצוין, קליט, מרגש ואמיתי ואולי זו הסיבה שכל כך אהבנו את השיר החדש. אמנם אנחנו מכירים את דנינו לא מעט שנים וזהו רק האלבום השני שמוציא, אך הוא עדיין מסקרן אותנו ולפי מה ששמענו עד כה גם אלבום זה צפוי להצלחה לא פחות מהאלבום הראשון ואף יותר.

תגיות
תגובות