סיבה למסיבה: טיילור סוויפט משחררת קליפ מעולה. צילום: צילום מסך מיוטיוב

סיבה למסיבה: טיילור סוויפט משחררת קליפ מעולה

כוכבת הפופ המצליחה בעולם משחררת קליפ לשיר נוסף שהיא מוציאה מהאלבום שובר הקופות שלה – "1989". אז מה חשבנו על השיר? ולמי הקליפ מוקדש?

טיילור סוויפט משחררת הערב ליוטיוב את הקליפ החדש שלה לשיר "New romantics", שלקוח מתוך רצועת הבונוס של אלבומה המצליח "1989". הזמרת בת ה-26 פרצה לחיינו כבר לפני למעלה מעשור. היא החלה ככוכבת קאנטרי די אנונימית, אך בהחלט מוכשרת. מאז היא עברה שינוי מוזיקלי דרמטי, והפכה לכוכבת פופ שלא מפסיקה לשבור כל שיא אפשרי בשנים האחרונות. עד כה סוויפט צברה נתון מדהים של למעלה מ- 200 פרסים שונים בעולם המוזיקה, ביניהם פרסי גראמי, פרסי MTV, ופרסים רבים נוספים. האלבום "1989" שיצא ב2014 לא מפסיק להימכר ברחבי העולם, והוא הגיע כבר ללמעלה מ-8 מיליון עותקים. האלבום התקבל בברכה על ידי המעריצים והתקשורת ברחבי העולם, בייחוד כי מדובר בפעם הראשונה בקריירה שלה שסוויפט הכריזה כי האלבום הוא אלבום פופ, ובכך עזבה בעצם את תעשיית הקאנטרי ועברה למיינסטרים. אין ספק שבדיעבד בחירה זו הייתה מוצלחת ביותר. מאז, סוויפט כובשת כל מצעד אפשרי, והיא לא מפסיקה למכור אלבומים וכרטיסים להופעות.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הקליפ שסוויפט הוציאה בנוי מקטעים שונים שצולמו במהלך ההופעות בטור שיצאה אליו לאחר הוצאת האלבום – "The 1989 World Tour". את הקליפ סוויפט אומרת כי היא מקדישה למעריציה. "המעריצים היו החלק הטוב ביותר בטור הזה", היא אומרת בתחילת הקליפ, "הם הסיבה שההופעות כל כך מופלאות". בהמשך סוויפט מוסיפה: "אני לא רוצה לשכוח שום דבר שקרה בטור הזה, זה אחד מהרגעים המדהימים האלו שהכל הרגיש מדהים. להסתכל לתוך אוקיינוס מלא בקהל, זה היה פשוט בלתי נשכח. כולנו עצובים שזה נגמר, אבל מאושרים ממה שזה היה".

 

שלא כמו רוב שיריה של סוויפט, השיר הזה לא עוסק באהבה, זוגיות או פרידה כואבת. לדעתנו, השיר הזה הוא בעצם המנון הדור של בני גילה של סוויפט, ילידי 1989 (כשם האלבום). הוא מדבר על הגישה שלהם לחיים. הקלילות והחופשיות שלעיתים מתפרשת כטיפשות, הרצון לאהבה, הרגעים הקשים, וכל מה שמאפיין את בני העשרים כיום. אך בעצם השיר הזה יכול לדבר לכל אחד כי הוא מדבר על רגעים אנושיים מאוד. ברמה המוזיקלית, השיר עשוי ברמה גבוהה מאוד בדומה לשאר האלבום. ניכר שנעשתה פה הפקה מקצועית ואיכותית, והשיר קליל וקליט. אנו בטוחים שמדובר בעוד להיט שנשמע הרבה בקרוב.

תגובות