בשביל זה באנו: קלווין האריס וריהאנה בשיר משותף חדש. צילום מסך מיוטיוב

בשביל זה באנו: קלווין האריס וריהאנה בשיר משותף חדש

זמרת הפופ המצליחה, ריהאנה, שחזרה לאחרונה עם אלבום חדש מתארחת בסינגל חדש אצל אחד מהמפיקים המצליחים ביותר בעולם, קלווין האריס. אך האם הם הצליחו לשחזר את "We Found Love"?

אפשר להכריז רשמית שהקיץ הגיע, עכשיו ששני האומנים המצליחים קלווין האריס וריהאנה משחררים סינגל משותף. אז האם מדובר בלהיט קיצי מצוין או אכזבה סטייל שיתוף הפעולה של איגי אזליה ובריטני ספירס?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אי שם ב2012 זכינו לשמוע את שיתוף הפעולה הראשון והמעולה של ריהאנה עם קלווין לשיר שסיפק לשניהם הצלחה "We Found Love", השיר הפך לאחד מהלהיטים הגדולים ביותר בשנה הזאת וביסס את מעמדם בתעשיית המוזיקה העולמית. ביינתים קלווין הוציא לא מעט להיטים אחרים כמו "How Deep Is Your Love" שהיה אחד מהשירים המצליחים ביותר בשנה האחרונה וריהאנה הפכה למלכת פופ בלתי מעורערת, ועכשיו הם חוזרים לסיבוב נוסף.

השיר המשותף הנקרא "This Is What You Came For" אמנם מעט חוזר על עצמו אך מדובר בשיר קליט שיכול להפוך ללהיט במהירות רבה. השיר הוא לא עוד אחד מהשירים שגורמים לך להתאהב בריהאנה או בקלווין והוא לא יותר מעוד להיט שחוזר על אותה השורה עשרות פעמים במטרה שנזכור אותו. אנחנו כנראה נשמע את השיר הזה לא מעט בזמן הקרוב בתחנות הרדיו ובקרוב מאוד יהפוך לבלתי נסבל, אבל עד אז נהנה מההפקה המרשימה של קלווין ונחכה בסבלנות לאלבומו המתקרב. 

 
תגובות