מכובד: חובי סטאר הגיע למקום ה-14 בגמר האירוויזיון. צילום מסך

מכובד: חובי סטאר הגיע למקום ה-14 בגמר האירוויזיון

לאחר ערב גמר ארוך ומתיש במיוחד, דורג הזמר חובי סטאר, נציג ישראל לאירוויזיון 2016, במקום ה-14 בלבד

הנציג הישראלי לאירוויזיון 2016, חובי סטאר, התמודד הלילה בגמר הגדול של התחרות שהתקיים בשבדיה. חובי ביצע את השיר "Made Of Stars" והיה השיר השביעי מתוך 26 המועמדות העפילו לגמר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

התחרות נפתחה על ידי עלייה של כל המועמדים על מסלול של תצוגת אופנה. חובי זכה לתשואות רבות וכמובן שעל אף שיש אוהדי אירוויזיון ישראלים אדוקים בקהל, מספרם אינו רב (כ-100 אוהדים). עבור חובי, שבוע האירוויזיון היה תצוגת אופנה אחת גדולה שבה בכל אירוע לבש תלבושת שונה וזוהרת. 

חובי בתצוגת האופנה של המתמודדים
חובי בתצוגת האופנה של המתמודדים © צילום מסך

חובי עלה להופיע בשיר 7 כפי שהוגרל במסיבת העיתונאים שהתקיימה בתום חצי הגמר ביום חמישי האחרון ונראה שהפעם הצליח להעביר לקהל את החוויה המוכרת של חובי לייב-עוצמתי ומחובר למילים יותר מתמיד. מי שהתמקד ראה את ההתרגשות של חובי ודמעה שכמעט שזלגה מעיניו, גרמה לחלק מעיני הקהל לדמוע מהתרגשות. חובי בחר שלא לשנות את הופעתו מאז חצי הגמר ואף בחר לסיים אותה בדיוק באותו המשפט איתו סיים את ההופעה בחצי הגמר - "אתם ההוכחה שחלומות אכן מתגשמים! תודה לכם אירופה!".

 

ההימורים ניבאו לחובי הגעה למקום בעשירייה הראשונה אך משום מה, למרות ההופעה במצויינת בגמר הלילה, הוא דורג במקום ה-14 בלבד. בגזרת הנקודות הצליח לקבל חובי לקבל "דוז פואה" (12 נקודות) מגרמניה, 10 נקודות מאוסטרליה ו-8 נקודות מאיטליה ומשווייץ. סה"כ צבר חובי 124 נקודות מצוותי השיפוט ברחבי העולם והתייצב במקום השמיני והמדהים. הסמסים שינו את פני התמונה והעניקו לחובי 11 נקודות בלבד, מה שגרם לו להשיג 125 נקודות בלבד סה"כ, בעוד אוקראינה, המנצחת הגדולה, צברה כ-534 נקודות. נציג צרפת שהוא בעצם ישראלי, עמיר חדד, יוצא "כוכב נולד" ו"דה וויס" צרפת, הגיע למקום השישי והמכובד. 

בהכנת הידיעה השתתפה נועם שרעבי

תגובות