מחוברים+ הגרסה המוזיקלית: שון מנדס בסדרה חדשה. צילום מסך מיוטיוב

מחוברים+ הגרסה המוזיקלית: שון מנדס בסדרה חדשה

שון מנדס מגשים לנו חלום ומספק לנו הצצה אל מאחורי הקלעים של סיבוב ההופעות שלו - דרך סדרת רשת חדשה שתיעדה הכל ואותה הוא מעלה אל חשבון היוטיוב שלו

מי מאיתנו, אוהבי המוזיקה, לא חלם על להיות מאחורי הקלעים? להרגיש את המתח וההתרגשות שלפני ההופעה הגדולה, לשמוע אקורדים אחרונים לקראת ההופעה, את חימום הקולות של הכישרונות העולים ואת כיוון הכלים שיוצרים את המוזיקה הנפלאה שעוד רגע נשמע על הבמה? בשורה מפתיעה לכולנו - סרטונים חדשים עומדים לספק לנו את ההצצה הזו, ולא תאמינו מי עומד מאחוריהם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אז יש מי שמגשים לנו את החלום, והוא לא אחר מהזמר שון מנדס. מנדס, שהחל את דרכו המוזיקלית בהעלאת קאברים לאפליקציית ויין וליוטיוב שחשפו את כשרונו של הנער, הגיעו למליוני צפיות וכמובן - תפסו את תשומת ליבם של הגדולים בתעשייה. מנדס הגיע לשיאים מרשימים בקריירה שלו, במיוחד לגילו הצעיר, כמו למשל - הזמר הצעיר ביותר ששירו הגיע ל-25 הגדולים במצעד הבילבורד ונכנס לרשימת בני הנוער המשפיעים ביותר בעולם. בין הלהיטים שלו ניתן למצוא את הלהיטים "Stitches" ו-"I Know What You Did Last Summer" שכבשו לנו את הלב. 

 

כעת, מנדס החל בפרסום פרקים מתוך סדרת יוטיוב קטנה שיצר לאחר סיבוב ההופעות שלו, העונה לשם "World Tour Dairies", כדי לשתף את העולם בחווית מאחורי הקלעים שלו - כזמר עולה מצליח במיוחד. במסגרת הפרקים אנו מקבלים הצצה נרחבת אל מאחורי הקלעים של סיבוב ההופעות הראשון שלו ובאופן שסוגר מעגל בצורה נהדרת - הכל קורה במקום בו התחיל, יוטיוב. אנחנו כבר התאהבנו.

תגיות
תגובות