אירוע חשוב: ערב מטאל מיוחד למען חולי סרטן. צילום: יוני שרמן

אירוע חשוב: ערב מטאל מיוחד למען חולי סרטן

מטאלינג רעננה מגיע מחר והפעם כפרוייקט קצת אחר שאורגן על ידי תלמיד כיתה י"א כמחוייבות אישית. אסור לפספס - ערב מטאל שהוא בעצם אירוע התרמה לילדים חולים סרטן. כל הפרטים

כשרועי קמחי הגיע לכיתה י' הוא התבקש לבחור לעצמו מחויבות אישית. המחויבות האישית אליה הוא הגיע היא במועדון "המרתף" וכחלק ממנה הוא היה צריך להקים הפקה במועדון, הפקה שתוביל אירוע למען מטרה טובה. רועי מספר כי סגנון המוזיקה האהוב עליו הוא מטאל ולכן הוא החליט לפנות ולדבר עם ים יפה, בחור בן 23 שהיה מארגן אירוע בשם 'מטאלינג רעננה' בעבר ולהחזיר את האירוע לתודעה לאחר פגרה של ארבע שנים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"אני שומע את סגנון המוזיקה הזה מכיתה ב' או ג'. אחרי שהתחלתי להיות מעורב בסצנת המטאל הישראלית והלכתי להופעה הראשונה שלי, ידעתי שזה משהו שארצה לעשות בעצמי", מספר ים. את ההופעה הראשונה שלו הוא הרים באותו המועדון תחת אותו השם ולאחר מכן זה המשיך. "לפני כמה זמן מנהל המקום התקשר אליי ואמר שתלמיד רוצה להרים את האירוע שוב. בלי לחשוב פעמיים  כבר החלטנו שהולכים על זה וקבענו להפגש".

© צלם: יוני שרמן


כצוות הם ישבו והתחילו לעבוד - החליטו איזה להקות יופיעו במהלך הערב, איך הם ישיגו הגברה ותאורה, מה יכול להשתבש ומה יכול להצליח והתחילו לפנות לגורמים הנכונים. כל הלהקות אליהם הם פנו הסכימו מבלי להסס לקחת חלק באירוע ההתרמה. את הערב תפתח להקת הדת'קור Ages of Atrophy  מהמרכז שמגיעה חמושה עם ריפים כבדים. מיד אחריהם תוכלו לפגוש את Unleash The Pain, שאחרי פגרה ארוכה החליטו שהופעת החזרה שלהם תהיה באיזור הביתי שלהם, רעננה, והפעם הם מגיעים מצויידים בהמון חומרים חדשים שהם יבצעו בלייב בפעם הראשונה. 

מיד לאחר מכן יעלו Canine, אחרי שחרשו את כל הבמות בארץ וכבר פתחו את Orphaned Land בהופעת הסולד אאוט המסורתית ברידינג 3. לבסוף, את הערב תסגור להקת Shredhead שתגיע להופעה עצבנית, כועסת ובועטת שתשאיר אתכם עם הלסת על הרצפה.

© צלם: יוני שרמן

"דמיאן, אחד ממנהלי המרתף דיבר עם ים ואיתי ואמרנו שבשנים הקודמות שהיה את פרוייקט המטאלינג רעננה היו הרבה אנשים שהגיעו", מספר רועי. "אנחנו מקווים שהשנה יבואו הרבה יותר אנשים מהפעמים הקודמות, וחשבנו שצריך לנצל את העובדה שמגיעים הרבה ולתרום את כל כספי ההכנסה". ואכן – כך קרה. הלהקות, הסאונד מן, המקום, כל מארגני ועוזרי האירוע, כולם עבדו ביחד ללא תשלום, בהתנדבות מלאה. כל הכסף שייאסף במהלך הערב ישמש כתרומה לאגודת "גדולים מהחיים" – האגודה שהוקמה ללא מטרת רווח למען ילדים חולי סרטן. הכניסה לאירוע היא ללא כל הגבלת גיל ומחיר הכניסה הוא 20 ₪. משום שהאירוע הוא אירוע התרמה, ניתן גם להוסיף כסף בכניסה, אז זה לבחירת המגיעים עצמם. אם אתם אוהבים את המוזיקה או סתם רוצים לתרום, אל תתנו לעצמכם לפספס את האירוע הזה.

© צילום מסך מעמוד הפייסבוק של האירוע

 

תגובות