שולחת את אהבתה: אדל משחררת סינגל וקליפ. צילום: באדיבות יחסי ציבור

שולחת את אהבתה: אדל משחררת סינגל וקליפ

בצל השמועות על הפסקה נוספת מהקריירה, ותוך כדי סיבוב הופעות בינלאומי מצליח - אדל מוציאה סינגל חדש ומוצלח במיוחד. קבלו אותה עם "Send My Love (To Your New Lover)"

כשהיא בעיצומו של סיבוב הופעות בינלאומי מצליח, אדל מוציאה היום סינגל נוסף מאלבומה השלישי - "25". הסינגל נקרא: "(Send my love (to your new lover", והוא אחד השירים הבולטים באלבום. כזכור, הקריירה של אדל עשתה קאמבק בלתי נשכח באוקטובר האחרון כאשר הפציע לעולם הלהיט האגדי "Hello", וכבש את העולם. השיר זכה להצלחה עצומה ולרשת עלו עשרות אלפי קאברים, פארודיות, ושיחות בנושא. עד היום השיר הגיע ללמעלה ממיליארד וחצי צפיות ביוטיוב. השיר הזה החזיר את אדל לתודעה העולמית, והחזיר אותה להיות הכוכבת הענקית שהיתה לפני ההפסקה שלקחה. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את פריצתה לחיינו עשתה אדל כבר בשנת 2007, כשהוציאה את הסינגל "Hometown glory" שכבש את אנגליה ולאחר מכן את כל העולם. מאז הוציאה אדל להיטים בקצב אדיר כשהיא לא מפספת עם אף אחד מהם. בין להיטיה הרבים: "Set fire to the rain", "Someone like you", וכמובן - "Rolling in the deep". בהמשך הקריירה הוציאה את האלבום "21", שיש שהגדירו אותו לאחד מהטובים במאה העשרים ואחת (עד כה כמובן), מה שגם התבטא בנתוני המכירות עד היום. לאחר האלבום המצליח לקחה אדל הפסקה מאכזבת של כארבע שנים בשביל לגדל את בנה, וכאמור חזרה בסערה בסוף 2015. לאחרונה נפוצו שמועות לפיהן אדל מתכננת לקחת הפסקה נוספת בסיום סיבוב ההופעות בסוף הקיץ. לפי השמועות, ההפסקה נועדה בשביל שאדל תוכל לחזור לחיק משפחתה וכדי שתוכל לנוח מהשנה העמוסה שעברה עליה. השמועות לא קיבלו עדיין אישור רשמי, ונותר לקוות כי מדובר רק בשמועות מוטעות.

 

הסינגל החדש מלווה גם בקליפ. אמנם הוא די פשוט ולא מתוחכם מידי, אך זה די מרענן לקבל גם קליפ יחד עם המוזיקה המעולה שאדל מספקת לנו. אין ספק שהשיר עתיד להצליח. הוא קיצבי ומעניין, ולא יורד מהרמה שהוצבה על ידי להיטי הענק הקודמים של אדל. השיר פחות שייך לז'אנר המרגש שאדל כל כך אוהבת ויותר לשירים כמו "Rolling in the deep", והוא אכן צולח את הז'אנר המסוים הזה.

תגיות
תגובות