בשורה משמחת: ההופעה של סיה הועברה לפארק הירקון. צילום: gettyimages

בשורה משמחת: ההופעה של סיה הועברה לפארק הירקון

כעת זה רשמי - לאור הביקוש הרב של הקהל לכרטיסים, ההופעה של סיה עוברת מהלייב פארק בראשון לציון, ותתקיים בפארק הירקון באוגוסט הקרוב. כל הפרטים

לא מעט חובבי מוזיקה עולמית התאכזבו כאשר לפני מספר חודשים נפתחה מכירת הכרטיסים להופעה של סיה בישראל, ובין רגע נחטפו כל הכרטיסים. כעת נמצא פתרון הולם לבעיה - המופע שהיה אמור להתרחש בלייב פארק ראשון לציון, יעבור לפארק הירקון, ויתקיים כמתוכנן ב-11 באוגוסט. מה שאומר שכעת יוצעו למכירה עוד עשרות אלפי כרטיסים נוספים.

 עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הזמרת סיה פרצה לתודעה הרחבה כשותפה בהרכב “Zero 7”. במסגרת ההרכב עבדה במשותף עם דיוויד גואטה, והם יצרו יחד את להיט הענק “Titanum”. בנוסף לכך סיה כתבה עשרות שירים לאמנים הגדולים ביותר בעולם, ביניהם: ביונסה, קייטי פרי, אמינם, ריהאנה, ורבים נוספים. אך אין ספק שבשנים האחרונות היא מוכרת בעיקר בגלל הלהיט המדובר שלה: “Chandelier” שכבש את המצעדים ותחנות הרדיו ונתן לסיה דחיפה חזקה ומשמעותית לקריירה. מוקדם יותר השנה הוציאת סיה את אלבומה – “This is acting”, שכל שיריו נכתבו על ידי סיה, ונדחו על ידי אמנים שונים שלא אימצו את השירים. סיה ידועה בזכות סימן ההיכר שלה: הפאה. היא זו שמסתירה את פניה בהופעות ואירועים תקשורתיים. סיה טוענת שהיא מעדיפה שלא יראו את פניה, ושתישאר כמה שיותר אנונימית. אנו מניחים כי היא תופיע כך גם בישראל, ואין ספק כי מדובר במראה יוצא דופן שמאוד מעניין לראות.

 

מכירת הכרטיסים המחודשת תחל ביום שלישי הקרוב (24/5) החל מהשעה 10:00. מחירי הכרטיסים: 339 ש״ח לכרטיס בדשא, ו- 799 ש״ח למתחם הגולדן רינג (הקרוב לבמה). אין ספק שכעת עם היצע הכרטיסים הרחב, ההופעה תהיה הרבה יותר גדולה ומדוברת.

תגיות
תגובות