הורגת אותנו: סלינה גומז חוזרת עם קליפ מדהים. צילום מסך מיוטיוב

הורגת אותנו: סלינה גומז חוזרת עם קליפ מדהים

אחרי זמן מה שלא שמענו ממנה, סלינה גומז שחררה אמש קליפ חדש לשיר "Kill Em With Kindness" מתוך אלבומה האחרון. הנה הוא לפניכם

השחקנית ונסיכת הפופ, סלינה גומז, שכיכבה בסדרת הנוער "המכשפים מוויברלי פלייס" ואחראית על להיטי מוזיקה רבים ועל אלבומי אולפן מצליחים כדוגמת "Revival" ו-"Stars Dance" אשר כללו שיתופי פעולה רבים עם אמנים כמו זד וA$AP, שחררה אמש קליפ חדש ולוהט לשיר "Kill Em With Kindness".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אחרי שביום ראשון האחרון הכינה אותנו גומז לקליפ החדש שלה לשיר "Kill Em With Kindness", אמש הוא סוף סוף שוחרר. השיר הוא מסוג פופ-דאנס קליט, והוא נכלל באלבומה האחרון והמוצלח - "Revival". בימים אלה גומז נמצאת בעיצומו של סבב ההופעות שלה Revival Tour, במסגרת האלבום המדובר .

 

השיר החדש נכתב על ידי סלינה עצמה, אנטונינה ארמטו, טים ג'יימס ובנימין לוין. לראשונה הופיעה סלינה עם השיר בסיבוב ההופעות שלה "Jingle Ball Tour". השיר אמנם לא שונה משאר השירים של סלינה באלבום אך גם הוא לקליט במיוחד. גומז מנסה להעביר בשיר את המסר שעל פיו העולם יכול להיות מקום מגעיל ללא מלחמות, וצריך להניח את הנשקים. עכשיו נשאר לחכות שגומז שוב תפתיע אותנו גם עם שיר חדש, ולא רק עם קליפ.

תגיות
תגובות