חלום: טיילור סוויפט הפתיעה זוג מעריצים בחתונתם. צילום מסך מיוטיוב

חלום: טיילור סוויפט הפתיעה זוג מעריצים בחתונתם

אם תהיתם איך נראית מתנת חתונה מושלמת, אז ככה - טיילור סוויפט הפתיעה זוג מעריצים באירוע החתונה שלהם, ונתנה להם ביצוע חי שהם לא ישכחו לעולם. צפו ברגע ההיסטרי

אם תהיתם לעצמכם איך טיילור סוויפט מתאוששת מהפרידה הכואבת מבן זוגה, הדיג'יי המצליח קלווין האריס, אז הנה התשובה. למרבה האירוניה, היא עושה זאת דווקא בהופעה בחתונה. סוויפט כבר ידועה בחיבתה להפתעות מטורפות, ופרגון למעריציה הנאמנים, והיא מוכיחה זאת גם הפעם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

האירוע המפתיע התרחש לפני מספר ימים, סוויפט הפציעה לפתע בחתונה אנונימית וצנועה בניו ג'רזי (ארצות הברית), והפכה אותה לבלתי נשכחת. סוויפט הוזמנה באופן אישי על ידי אחותו של החתן, שביקשה כי תופיע בחתונת אחיו לאחר שאמם נפטרה לא מזמן, ואמרה כי זו יכולה להיות הפתעה שתעודד אותו ביום חתונתו כי הוא מעריץ גדול של הזמרת כבר מספר שנים.

 

Congratulations Max and Kenya!!

A photo posted by Taylor Swift (@taylorswift) on

סוויפט הופיעה עם ביצוע אקוסטי ללהיטה הגדול שאהוב גם מאוד על החתן – "Blank Space".  בין לבין היא גם נענתה לכמה תמונות סלפי עם הזוג ההמום, ואם זה לא מספיק – גם העניקה להם רקמה ממוסגרת מעשה ידיה עם משפט מתאים מהשיר: "So it's gonna be forever" (זה יהיה לעד). אין ספק שמדובר בחתונה שלא תישכח בקרוב, לא על ידי האורחים ובטח שלא על ידי בני הזוג.

כידוע, סוויפט בת ה- 26 נפרדה ממש לפני מספר ימים מבן זוגה בשנה האחרונה, קלווין האריס. הפרידה הפתיעה מאוד את התעשייה והמעריצים משום שהיה נראה שזה הולך לכיוון טוב ורציני, וממש לא לפרידה פתאומית. לפי השמועות הפרידה דווקא נעשתה ברוח טובה ובידידות אך נראה כי אנחנו עוד נשמע את האמת על מה שקרה שם באלבום הבא של סוויפט.

תגובות