הדמעות לא עצרו: סלינה גומז התפרקה בבכי על הבמה. צילום מסך מיוטיוב

הדמעות לא עצרו: סלינה גומז התפרקה בבכי על הבמה

כבכל ערב, עלתה כוכבת הפופ סלינה גומז על הבמה כחלק מסיבוב ההופעות "Revival Tour" כשלפתע פרצה הזמרת בבכי בזמן ביצוע השיר "Nobody" אותו לא הצליחה לבצע כראוי. כל הפרטים ותיעוד מההופעה

בהופעה שהתקיימה בסופ"ש האחרון במיאמי, סלינה גומז בחרה להקדיש שיר לחברתה הקרובה כריסטינה רימי שנרצחה יום לפני כן באורלנדו לאחר הופעה בזמן שחתמה למעריצים. סלינה וכריסטינה מיודדות כבר שנים ארוכות - אביה החורג של סלינה, בראיין, גילה את כריסטינה דרך ערוץ היוטיוב שלה כשהייתה בת 14 בלבד והפך להיות המנהל האישי שלה. כריסטינה אף לקחה חלק בשני סיבובי ההופעות הקודמים של סלינה "We Own The Night Tour" ו-"Stars Dance Tour".

 עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

במסגרת סיבוב ההופעות הנוכחי של סלינה, "Revival Tour", הופיעה הזמרת במיאמי, כאשר במהלך ההופעה פתחה סלינה במונולוג קצר על הרצח: "דבר אחד על כריסטינה הוא שהאמונה חשובה לה מאוד. אני לא חושבת שזה קשור לדת או לעשיית מעשים טובים. פשוט הייתה לה את האמונה הזאת. אני לא מבינה איך דבר כזה יכול לקרות אבל אני רוצה להקדיש את לה את השיר הבא". היא בחרה להקדיש לה קאבר לשיר "Transfiguration" ואת השיר "Nobody", אחד מהשירים האהובים על גומז מאלבומה האחרון "Revival". בסיומו של האחרון סלינה לא הצליחה לעצור את הדמעות ולשיר את השיר ולמעשה נאלצה להישען על פלייבק מלא תוך כדי שהיא מתנצלת בפני הקהל. שעות בודדות לפני ההופעה, העלתה סלינה לטוויטר תמונה עם חברתה המנוחה וכתבה: "הלב שלי שבור לחלוטין, אני מתגעגעת אלייך כריסטינה".

גרימי, כזכור, נרצחה בליל יום שישי האחרון על ידי קווין ג'יימס בן ה-27 שלאחר מכן ירה בעצמו בעקבות תושייתו של מארק, אחיה של כריסטינה שמיהר להיאבק בו. בראיין, מנהלה של כריסטינה ואביה החורג של גומז פתח במסע תרומות למשפחתה של גרימי דרך אתר GoFundMe וזה מה שהוא רשם במכתב גיוס התרומות: "מילים לא יכולות לתאר את הכאב שאני מרגיש עכשיו. למדתי את העסק הזה כאבא וכריסטינה הייתה כמו בת שנייה עבורי. כל מה שרציתי היה לעזור לה להגשים את החלומות המוזיקליים שלה ולהגן עליה מהסכנות שטמונות בעסק הזה". והוסיף: "מעולם לא העליתי בדעתי שאירוע כל כך מחריד יהיה אחד מהסכנות אותם צריך יהיה למנוע". רבים נרתמו ליוזמתו של בראיין ובתוך פחות מיממה גויסו לא פחות מ-75 אלף דולר שנועדו לעזור למשפחתה של כריסטינה בזמנים קשים אלו.

 
תגובות