"נוצרה כאן חבילה מוזיקלית מעניינת במיוחד": טור שבועי. צילום: ירדן הראל

"נוצרה כאן חבילה מוזיקלית מעניינת במיוחד": טור שבועי

מור שקל, כתבת המוזיקה שלנו בטור שבועי שמסכם במיוחד בשבילכם את השירים והסינגלים הכי שווים שיצאו השבוע, כדי שתוכלו להישאר מעודכנים בלי לפספס שירים טובים שיצאו בשבוע האחרון

שוב כמו בכל שבוע, אנחנו פה עם הטור השבועי שמסכם במיוחד עבורכם את השירים הטובים שיצאו השבוע ושאתם ממש אבל ממש לא יכולים לפספס. אז אילו סינגלים הכי אהבנו השבוע?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מישה סוחינין - "עד שזה נגמר"

את מישה סוחינין אתם מכירים מתכנית הריאליטי "The Voice", שם השתתף בעונה השנייה ונחשב לאחד מהמתמודדים הבולטים של אותה עונה. סוחינין, ממשיך בקריירה המוזיקלית שלו ועובד על אלבום בכורה ממנו כבר הוציא סינגל אחד - "ביחד שוב" שזכה לכבוד והערכה רבה. השבוע הוציא הזמר את הסינגל השני מתוך האלבום המתקרב.

הסינגל החדש - "עד שזה נגמר" שנכתב והולחן ע"י סוחינין בעצמו, מצליח להביא אותו למעין נקודה שכבר רגיל אליה, השיר אמנם טוב, בעל מילים ולחן מצוינים וקולו המיוחד והמרשים של סוחינין בהחלט מוסיף לשיר. אך נדמה ולא כל כך ברור למה בשלב מסוים של השיר קצת מתעייפים ומאבדים את הריכוז - וחבל. סך הכל, השיר כן טוב אך לעיתים עלול לשעמם מעט. 

לסיכום: שיר טוב, אך הוא מסוגל ליותר. ★★★★

אמיר דדון - "לבחור נכון"

את אמיר דדון קשה מאוד שלא להכיר, הוא הוציא שני אלבומים מצליחים  עם סינגלים מצליחים במיוחד כמו: "אור גדול" ו"לא סתם". בנוסף, עובד דדון בימים אלו על אלבום שלישי חדש, השבוע הוציא דדון סינגל חדש מתוך האלבום הקרב ואנחנו כבר ממש מחכים לאלבום המלא.

"לבחור נכון" נכתב והולחן ע"י דדון בשיתוף עם אלדד ציטרין, שעל ההפקה המוזיקלית הופקדו גלעד שמואלי ודדון. השיר פשוט ומצוין, הוא מצליח לסחוף אותנו לכל אורך השיר וגורם לנו לרצות שימשך לנצח, השילוב של הלחן והמילים עובד בצורה נפלאה ובשיתף עם קולו של דדון יוצר חבילה מוזיקלית טובה ומעניינת במיוחד. נראה כי זהו עוד להיט מבית היוצר של דדון.

לסיכום: ללא ספק בחירה נכונה. ★★★★★  

האחיות כרקוקלי - "כאן ועכשיו"

האחיות כרקוקלי הצליחו לכבוש אותנו בצורה דיי יוצאת דופן בתכנית הראליטי "x factor ישראל" שם נחשבו למתמודדות בולטות ומוצלחות בעל קול יחודיי וכישרון רב. השתיים עובדות בימים אלו על אלבום בכורה שעתיד לצאת בקיץ הקרוב. 

"כאן ועכשיו" הוא הסינגל השלישי של האחיות המוכשרות, את השיר כתבה שחף וולמן והלחינו האחיות עצמן. על ההפקה המוזיקלית הופקד הזמר דור דניאל (שמוכר לכם מהלהיט "מקום לצידך"). השיר מוצלח במיוחד ונראה כי העבודה עליו נעשתה בצורה מקצועית במיוחד, דבר הנראה באופן בולט בשיר. השיר מצליח להוציא את האחיות כרקוקלי מהנקודה הטבעית להן והן עומדות בצורה מדהימה באתגר החדש שהציבו לעצמן. השתיים מבצעות אותו בצורה הטובה ביותר והוא גם מלווה בקליפ שנותן עוד גוון מעולה לשיר. 

לסיכום: שיר מצוין. ★★★★★

 קובי אפללו - "אני לא רק"

קובי אפללו הוא אחד הזמרים היותר גדולים ומוכשרים שיש לנו במוזיקה הישראלית, הוא הוציא ארבעה אלבומים ובימים אלו מוציא אפללו את האלבום החמישי שלו. בשנות פעילותו זכה אפללו בפרסים רבים והוציא להיטים רבים שאיתנו עד היום כמו: "בא מן השתיקה", "מכתב לאחי" ועוד'.

את השיר החדש - "אני לא רק" כתב והלחין אפללו בעצמו ועל העיבוד וההפקה המוזיקלית אחראי אייל מזיג. השיר מצוין, הוא כתוב בצורה מעולה ומילותיו משמעותיות ומחברות זו לזו בצורה שנראה לפעמים כי מילה לא יכולה להסתדר בלי זו שאחריה או לפניה, הלחן מוצלח גם הוא וגם הביצוע המיוחד והכן של אפללו. אפללו מצליח ללא ספק להביא עוד שיר מוצלח למוזיקה הישראלית ונראה כי גם שיר זה עשוי להביא אותו להצלחה גדולה גם באלבום החדש. אנחנו כבר ממש מחכים לאלבום כולו.

לסיכום: עושה זאת שוב. ★★★★★

סיוון נווה דרי ובן גולן - "רגע שעובר"

את השם סיוון נווה דרי אתם בטח עדיין לא מכירים אך הגיע הזמן שתתחילו לשנן את השם כי היא ללא ספק הדבר הבא במוזיקה הישראלית, היא זמרת צעירה, בוגרת רימון, שעובדת על אלבום ראשון ומסקרן במיוחד מתוכו הוציאה כבר חמישה סינגלים מעניינים ומיוחדים, השבוע הוציאה סינגל משותף עם בוגר "x factor ישראל" בן גולן.

את הסינגל החדש - "רגע שעובר" כתבה נווה דרי בעצמה ועל הלחן וההפקה המוזיקלית הופקד יוגב סמינה, השיא החדש עדין ומיוחד, הוא נותן תחושת רוגע ונעימות שיוצרת התעניינות אמיתית בשיר. בנוסף, שילוב הקולות של השניים זה עם זה וזה עם הלחן והמילים מתבצע בצורה מושלמת שגורמת לנו להסחף יותר ויותר אל השיר. זה הוא אחד השירים הטובים שיצא לי לשמוע לאחרונה ואין לי בכלל ספק שאנחנו עוד נשמע משניהם.

לסיכום: שיר מוצלח במיוחד. ★★★★★

 

 

תגובות