טרגדיה: כוכבת "דה וויס" נורתה למוות אחרי הופעה. צילום: GettyImages

טרגדיה: כוכבת "דה וויס" נורתה למוות אחרי הופעה

משתתפת דה וויס, כריסטינה גרימי, נורתה אמש למוות לאחר הופעה בפלורידה, הרוצח ירה בעצמו לאחר שאחיה של הזמרת הצליח להשתלט עליו ולמנוע את פגיעתם של חפים מפשע נוספים. כל הפרטים

כריסטינה גרימי, זמרת ומשתתפת "דה וויס" לשעבר נורתה אמש לאחר הופעה באורלנדו ונהרגה. עם תום ההופעה נפגשה הכוכבת עם מעריציה וחילקה להם חתימות, החשוד החל לפתוח באש כלפי הזמרת ופצע אותה אנושות, היא הובהלה לבית החולים ושם קבעו הרופאים את מותה של הזמרת הצעירה כשהיא בת 22 בלבד.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ההופעה התקיימה אמש (שישי) באורלנדו שבפלורידה, ומיד לאחריה התקיימה פגישה של הזמרת ולהקה נוספת שהופיעה במקום עם מעריציהם עד שלפתע גבר לא מזוהה וחמוש בשני אקדחים, כך על פי דיווחים, החל לפתוח באש וכאמור רצח את הזמרת. על פי המשטרה, כרגע לא ברור מהי סיבת הירי וזהותו של החשוד. אחיה של גרימי שנכח במקום השתלט על החשוד שלבסוף ירה בעצמו למוות ובכך מנע אחיה של הזמרת את פגיעתם של כ-60 אנשים נוספים שנכחו במקום.

© gettyimages

בשנת 2014, השתתפה כריסטינה בעונתה השישית של תוכנית הכישרונות "דה ווייס" בהדרכתו של אדם לווין והגיעה למקום השלישי בגמר. לזמרת מעל לשלושה מיליון עוקבים ביוטיוב וקרוב ל400 מיליון צפיות בסרטונים ובקאברים שלה בערוץ. שעות בודדות לפני ההופעה, העלתה כריסטינה סרטון לרשתות החברתיות ובו היא מזמינה את מעריציה שגרים בקרבת מקום לבוא להופעה וזאת כמובן מבלי לדעת כיצד הערב הזה יסתיים.

"בלב כבד אנו יכולים לאשר כי כריסטינה נפטרה" כך נמסר בהצהרה רשמית מגורם המקורב לזמרת, עוד נמסר: "אנו מבקשים שתכבדו את הפרטיות של משפחתה וחבריה של כריסטינה בזמן האבל".

 
תגיות
תגובות